Het is nu 05 jun 2023 11:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1714 van 1716 [ 25730 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1711, 1712, 1713, 1714, 1715, 1716  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Waar ik vandaag triest/kwaad/geërgerd om werd.
BerichtGeplaatst: 09 dec 2022 18:07 

Gast schreef:
Meer dan 100 fietsers op spoed door gladde wegen in Gent. Ze zullen daar op spoed niet geweten hebben wie ze eerst moesten verzorgen. Triestig als je te horen krijgt er zijn nog 99 wachtende voor u en je zit daar te creperen van de pijn.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221209_94779609

En dat zijn dan nog enkel degenen die vonden dat ze naar de spoed moesten gaan, zonder degenen die naar hun huisarts gingen of zichzelf hielpen...
Zo'n weersverandering is toch altijd weer ff aanpassen en hopen dat anderen hun rijgewoontes ook aanpassen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 dec 2022 18:09 
Snotteren, hoesten, pijn ogen en nek. Ik voel me miserabel. :(

BerichtGeplaatst: 27 dec 2022 18:03 
Gast schreef:
Snotteren, hoesten, pijn ogen en nek. Ik voel me miserabel. :(

Nu ietsjes beter. Na kerstdagen in platte rust hoop ik tegen het nieuwe jaar beter te zijn. Lang geleden dat ik zoveel dagen amper uit mijn bed kon.

BerichtGeplaatst: 27 dec 2022 20:05 

Veel beterschap gast, er zijn er veel die momenteel ziek zijn...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 27 dec 2022 21:32 
Dankjewel Emmeke. Ik hoor het overal dat er zoveel zieken zijn. Het lijkt dat alle virussen samen op ronde zijn. Ik vrees dat het na nieuwjaar nog erger gaat worden...

BerichtGeplaatst: 01 jan 2023 14:40 
Brandweer bestoken met vuurwerk tijdens hun job is wraakroepend. Met wat zijn ze in godsnaam toch bezig. Die mannen in gewaar brengen en hun materiaal beschadigen daar kan ik me serieus kwaad in maken.

https://www.gva.be/cnt/dmf20230101_94428577

BerichtGeplaatst: 08 jan 2023 15:46 

Citaat:
Het gaat iets beter met Abby Zwerner, de jonge Amerikaanse lerares die vrijdag zwaargewond raakte nadat een 6-jarige jongen haar in de borst schoot.

Een woordenwisseling op een basisschool in de stad Newport News, in de Amerikaanse staat Virginia, eindigde vrijdagmiddag met een schietpartij waarbij een jongen van amper 6 jaar oud zijn juf levensgevaarlijk verwondde. Zwerner werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. Volgens Phillip Jones, burgemeester van Newport News, gaat het intussen iets beter met de lerares. “Haar toestand is kritiek maar stabiel”, zei hij tijdens een persconferentie.
Volledig artikel HLN
Een kind van ZES jaar, dat een wapen meeneemt om zijn juf te vermoorden na een 'woordenwisseling'? Dit is toch echt niet meer normaal...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 09 jan 2023 15:01 
Ik stel me daar ook vragen bij Emmeke. Eigenlijk kan ik me niet indenken dat een kind van 6 de werkelijke impact van een echt vuurwapen begrijpt. Ik vind wel dat die ouders nogal slordig zijn met een geladen wapen en voor mij is het onbegrijpelijk hoe een kind van die leeftijd dat ongezien mee naar school kan nemen.

Nu ik erover begin na te denken kan ik me niet indenken dat ik mijn kleinkinderen al met een speelgoedgeweer heb zien spelen. Het zou me zelfs verbazen als ze er eentje zouden hebben.

BerichtGeplaatst: 09 feb 2023 20:12 
De beelden van de aardbeving in Turkije en Syrië. Daar ligt letterlijk een groot gebied plat. Super veel mensen gewond en overleden. Kort samengevat onnoemelijk menselijk leed daar. :cry:

BerichtGeplaatst: 10 feb 2023 14:14 
Triestig dat de Syriërs zowat aan hun lot worden overgelaten.
Het blijven toch ook mensen.

BerichtGeplaatst: 10 feb 2023 15:35 
Gast schreef:

Ook mijn gedacht. De Turkse gemeenschap is in ons land goed vertegenwoordigd en zij organiseren hulp voor hun thuisland. Syriërs zijn er weinig en hierdoor krijgen ze wss weinig aandacht en worden er geen hulpacties (ik ken er geen) voor hun gedaan. Echt heel erg voor die mensen die dierbaren en al hun bezittingen verloren en nu in de kou zitten te verkommeren door gebrek aan hulpgoederen.

BerichtGeplaatst: 10 feb 2023 15:44 

Gast schreef:

De hulp geraakt gewoon ni tot daar... En Assad wilt zelf amper iets doen om hen te helpen. Da's toch gewoon gestoord :? .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 feb 2023 19:36 
Snap niet dat die man die wolven durft storen tijdens hun uitstap. Het is niet meer dan normaal dat er dan eentje agressief reageert.

https://www.gva.be/cnt/dmf20230217_95656896

BerichtGeplaatst: 18 feb 2023 09:48 
Gast schreef:
Snap niet dat die man die wolven durft storen tijdens hun uitstap. Het is niet meer dan normaal dat er dan eentje agressief reageert.

Is het bewijs dat die niet altijd even onschuldig zijn dat men wil laten doorschemeren. Het blijven wilde dieren en ook wij zullen er rekening mee moeten houden in de toekomst. Ik begrijp niet dat er mensen enthousiast kunnen zijn dat er meer en meer wolven in onze contreien zijn.

BerichtGeplaatst: 18 feb 2023 10:05 
Gast schreef:
Gast schreef:

Is het bewijs dat die niet altijd even onschuldig zijn dat men wil laten doorschemeren. Het blijven wilde dieren en ook wij zullen er rekening mee moeten houden in de toekomst. Ik begrijp niet dat er mensen enthousiast kunnen zijn dat er meer en meer wolven in onze contreien zijn.

Ik begrijp niet dat er mensen zijn die zo tegen de wolven zijn zoals jij. Elk dier dat bedreigt wordt kan agressief zijn/worden. Leer er mee leven dat er terug wolven zijn. Of je dat nu goed vindt of niet, ze zijn er en ze blijven. Het was hier eens hun habitat en die willen ze terug.

Pagina 1714 van 1716 [ 25730 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1711, 1712, 1713, 1714, 1715, 1716  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]