Het is nu 24 jan 2022 00:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 1692 van 1702 [ 25523 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1689, 1690, 1691, 1692, 1693, 1694, 1695 ... 1702  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Waar ik vandaag triest/kwaad/geërgerd om werd.
BerichtGeplaatst: 25 nov 2021 00:00 
Gast schreef:
Normaal gezien zie je geen wolf tijdens de dag en zeker geen die zonder schrik naast een huis loopt of eentje die op een ochtend door de dorpskern loopt. Normaal bestaat de wolf zijn eten uit wild in de natuur doch er sneuvelden al zeer veel schapen, enkele runderen en pony's. Normaal gezien is de wolf schuw en laat die mensen met rust. Maar als je zijn volledig gedrag analyseerd is dat niet zo normaal als men(Welkom Wolf) doet uitschijnen en om die reden kan je een eventuele aanval op een menselijk wezen niet volledig uitsluiten.

analyseerd = t. ;)

BerichtGeplaatst: 25 nov 2021 08:39 
Emmeke schreef:
Die loopt daar omdat hij de bouwwerken gewoon geraakt is, die zal daar niet lopen als daar mensen lopen. Als jij achter je eten zou moeten jagen, zou jij dan kiezen voor vrij wild dat snel is en overal heenkan, of zou je iets uitkiezen dat mak is, gevangen staat en niet weg kan?
De mens doet het zichzelf aan. Ideaal zou zijn dat de wolven de overpopulatie van everzwijnen zou aanpakken, die hebben geen andere natuurlijke vijanden hier :D .

Ze hebben die vos daar al meer gezien. De bouwvakkers gaven die na een tijd zelfs honden- of was het kattenvoer. Zo schuw zal dat beestje zeker niet geweest zijn.

@ gast. Ik weet dat ik een probleem heb met de t of de d bij woorden die beginnen met ge-.... . Ze hebben mij gezegd dat ik dan best meestal de d schrijf want dat dit in de meeste gevallen juist is. Geen idee of dat klopt. ;) :D

BerichtGeplaatst: 25 nov 2021 08:51 

Gast schreef:
Emmeke schreef:
Die loopt daar omdat hij de bouwwerken gewoon geraakt is, die zal daar niet lopen als daar mensen lopen. Als jij achter je eten zou moeten jagen, zou jij dan kiezen voor vrij wild dat snel is en overal heenkan, of zou je iets uitkiezen dat mak is, gevangen staat en niet weg kan?
De mens doet het zichzelf aan. Ideaal zou zijn dat de wolven de overpopulatie van everzwijnen zou aanpakken, die hebben geen andere natuurlijke vijanden hier :D .

Ze hebben die vos daar al meer gezien. De bouwvakkers gaven die na een tijd zelfs honden- of was het kattenvoer. Zo schuw zal dat beestje zeker niet geweest zijn.

@ gast. Ik weet dat ik een probleem heb met de t of de d bij woorden die beginnen met ge-.... . Ze hebben mij gezegd dat ik dan best meestal de d schrijf want dat dit in de meeste gevallen juist is. Geen idee of dat klopt. ;) :D

Een vos, ik dacht dat je het over een wolf had. Vossen zijn minder schuw dan wolven, da's wel waar. En als je een dier eten begint te geven, lok je het natuurlijk...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 nov 2021 10:19 
Emmeke schreef:
Gast schreef:
Emmeke schreef:

Een vos, ik dacht dat je het over een wolf had. Vossen zijn minder schuw dan wolven, da's wel waar. En als je een dier eten begint te geven, lok je het natuurlijk...

Als je het niet ziet ga je het geen eten geven. Normaal gezien blijft een vos in de natuur en ver van de mensen maar die is zo al aangepast dat hij niet meer bang is van mensen. En de wolf zal op termijn ook zo gerust zijn.

BerichtGeplaatst: 25 nov 2021 15:33 
Ondanks de hoge besmettingen in onze gemeente zijn er mensen die persé hun groot familiefeest lieten doorgaan. Bij gevolg heeft nu meer dan de helft van de aanwezigen het zitten en zit de rest van die familie in quarantaine. En dan hebben we het nog niet over kinderen die in school hun klasgenootjes besmet hebben en over volwassenen die hun collega's besmet hebben. Ook verschillende sportclubs zijn hierdoor intussen gesloten. Voor mij is dit niet te snappen dat men zo onvoorzichtig kan zijn. Mijn man heeft ook een grote familie maar daar hebben ze gelukkig meer verstand en hebben ze 3 keer het feest afgelast. In september is het bij goed weer wel doorgegaan en zaten we allemaal buiten.

BerichtGeplaatst: 25 nov 2021 20:09 
Emmeke schreef:

In die optiek is een mens aanvallen een even interessante optie. Die doen deze wolven geen kwaad, ze hebben dus nooit echt ervaren dat mensen gevaarlijk zijn, en als gemakzucht effectief primeert ... dan vrees ik voor het vervolg.

BerichtGeplaatst: 25 nov 2021 20:14 

Gast schreef:
Emmeke schreef:

In die optiek is een mens aanvallen een even interessante optie. Die doen deze wolven geen kwaad, ze hebben dus nooit echt ervaren dat mensen gevaarlijk zijn, en als gemakzucht effectief primeert ... dan vrees ik voor het vervolg.

Maar neen, dat is helemaal geen interessante optie: ze hebben blijven uit de buurt van mensen, want ze zijn schuw. Een mens loopt op 2 poten en heeft nog armen en handen, da's iets wat ze echt ni vertrouwen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 nov 2021 21:54 
Zonde, een mens die zoveel verwezenlijkt heeft, veel te vroeg van ons heengegaan. Een prachtdokter. :(
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211126_97472629

BerichtGeplaatst: 26 nov 2021 21:59 

:(

Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 dec 2021 19:43 

Citaat:
Vier ambtenaren van de Brusselse gemeente Anderlecht hebben de voorbije jaren honderden valse documenten verkocht. Dat meldt het Brusselse parket. Het zou gaan om meer dan honderd valse rijbewijzen en duizenden valse vergunningen voor buitenlandse werknemers. De financiële schade zou tot in de miljoenen euro’s oplopen.
...
Een van de ambtenaren, die intussen voor de stad Ninove werkt, wordt er ook van verdacht binnen de stad Ninove een handel in valse identiteitskaarten te hebben opgezet.
Volledig artikel HLN
Tiens, dat gebeurde toch niet in België :scratch: ?
Ik zou zeggen: al het geld terugvorderen, en rijbewijs en Belgische nationaliteit afnemen. Maar ze zullen er wel vanaf komen met een voorwaardelijke straf en een 'nooit meer doen hé'. En ze zouden ook meteen ALLES wat die ooit hebben laten passeren moeten controleren en intrekken indien onterecht verkregen, mét een boete er bovenop. Maar het zal wel allemaal te moeilijk zijn om die terug te vinden zeker?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 dec 2021 19:45 
Emmeke schreef:
Citaat:
Vier ambtenaren van de Brusselse gemeente Anderlecht hebben de voorbije jaren honderden valse documenten verkocht. Dat meldt het Brusselse parket. Het zou gaan om meer dan honderd valse rijbewijzen en duizenden valse vergunningen voor buitenlandse werknemers. De financiële schade zou tot in de miljoenen euro’s oplopen.
...
Een van de ambtenaren, die intussen voor de stad Ninove werkt, wordt er ook van verdacht binnen de stad Ninove een handel in valse identiteitskaarten te hebben opgezet.
Volledig artikel HLN
Tiens, dat gebeurde toch niet in België :scratch: ?
Ik zou zeggen: al het geld terugvorderen, en rijbewijs en Belgische nationaliteit afnemen. Maar ze zullen er wel vanaf komen met een voorwaardelijke straf en een 'nooit meer doen hé'. En ze zouden ook meteen ALLES wat die ooit hebben laten passeren moeten controleren en intrekken indien onterecht verkregen, mét een boete er bovenop. Maar het zal wel allemaal te moeilijk zijn om die terug te vinden zeker?

Wie heeft ooit beweerd dat dit hier niet gebeurt?

BerichtGeplaatst: 02 dec 2021 19:54 

In die discussie werd er idd nogal snel overgegaan op dat het niet klopt dat leerkrachten massaal omgekocht werden, wat ik dan weer nooit beweerd had :mrgreen: .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 dec 2021 19:58 
Emmeke schreef:
In die discussie werd er idd nogal snel overgegaan op dat het niet klopt dat leerkrachten massaal omgekocht werden, wat ik dan weer nooit beweerd had :mrgreen: .

Ow, omgekochte stadsambtenaren dienen als bewijs voor omgekochte leerkrachten, bedreigd met wapens. Juist, ja.

BerichtGeplaatst: 02 dec 2021 20:08 

Gast schreef:
Emmeke schreef:

Ow, omgekochte stadsambtenaren dienen als bewijs voor omgekochte leerkrachten, bedreigd met wapens. Juist, ja.

Neen, maar het werd even goed niet geloofd, al werd er idd meteen gefocust op die leerkrachten en gezegd dat dat absoluut niet klopte. Het is niet omdat jij het niet gelooft, dat het niet gebeurt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 dec 2021 20:11 
Emmeke schreef:
Gast schreef:
Emmeke schreef:

Neen, maar het werd even goed niet geloofd, al werd er idd meteen gefocust op die leerkrachten en gezegd dat dat absoluut niet klopte. Het is niet omdat jij het niet gelooft, dat het niet gebeurt.

Ik geloof het niet, omdat het niet gebeurt. Dat ouders een poging wagen, dat kan. Maar daar stopt het. Er bestaat zoiets als een klassenraad. En geloof het of niet, maar daar nemen externen aan deel. Maar bon, deze discussie is al gevoerd. Bij het volgend omkoopschandaal, gelijk in welke branche, ga je er ongetwijfeld weer naar verwijzen.

Pagina 1692 van 1702 [ 25523 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1689, 1690, 1691, 1692, 1693, 1694, 1695 ... 1702  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur