Het is nu 05 jun 2023 11:21

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1715 van 1716 [ 25730 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1712, 1713, 1714, 1715, 1716  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Waar ik vandaag triest/kwaad/geërgerd om werd.
BerichtGeplaatst: 25 feb 2023 12:19 
Aan het wachten op iemand die normaal gezien om 10 uur zou komen..... . Met al die inbraken in de buurt durf ik de deur niet los te laten en ff naar de bakker en slager rijden. Pfff....

BerichtGeplaatst: 25 feb 2023 12:20 
Eens een telefoontje plegen naar die persoon? Hij of zij is het misschien vergeten.

BerichtGeplaatst: 25 feb 2023 19:35 

Ik denk niet dat het van terug 'willen' is, ze proberen gewoon te overleven...
Het lijkt me doodnormaal dat een dier dat gestoord wordt ff probeert om de 'indringer' te intimideren. Da's iets helemaal anders dan agressief aanvallen. Normaal gezien maakt een wolf dat hij wegkomt, maar ze zullen verrast geweest zijn zeker?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 maart 2023 10:35 

Gisteren mijn kat moeten laten inslapen, tis hier stil in huis... :cry:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 maart 2023 10:37 
Veel sterkte gewenst. Een huisdier afgeven is een familielid afgeven. :group_hug:

BerichtGeplaatst: 08 maart 2023 11:51 

Emmeke schreef:
Gisteren mijn kat moeten laten inslapen, tis hier stil in huis... :cry:

:group_hug:

BerichtGeplaatst: 09 maart 2023 15:05 
Een trouwe, lieve huisgenoot is niet meer ....
Sterkte Emmeke !

:group_hug:

BerichtGeplaatst: 19 maart 2023 00:22 

Citaat:
Nathalie wist net als veel Belgen niet dat ze een boete moet betalen als haar saldo ontoereikend is: “Schandalig”

Extra kosten aanrekenen aan mensen die een betaling niet kunnen uitvoeren wegens een te laag saldo. Het klinkt kafkaiaans, maar het gebeurt wel degelijk. Nathalie, een moeder uit de provincie Luxemburg, kwam met haar verontwaardiging naar buiten nadat ze het zelf meemaakte. “Het is schandalig.”
Volledig artikel GVA
Dit is toch echt niet meer normaal! Je hebt te weinig geld om een domiciliëring te laten doorgaan en dan rekenen ze nog eens minstens 5 euro kosten aan??? Mij lijkt het al erg genoeg dat degene die niet kon betalen gestraft wordt doordat de betaling niet op tijd kon doorgaan. Want daar zal ook wel een herinnering voor gestuurd worden, die waarschijnlijk ook nog eens meer dan 5 euro gaat kosten. Belfius pakt het dan nog iets beter aan: die proberen enkele dagen lang om de betaling uit te voeren, en zullen pas als dat na 5 dagen niet lukt extra kosten aanrekenen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 19 maart 2023 11:46 
Het kan bij iedereen wel eens gebeuren dat saldo ontoereikend is. Dat men er dan onmiddellijk een boete van 5€ voor geeft is zwaar met de haren getrokken. Ze zouden banken moeten verplichten om enkele dagen nadien nog eens te proberen of de betaling wel kan gebeuren en dit volledig kosteloos want mensen met een beperkt budget helpen ze hiermee nog dieper in de problemen. Zelfs iemand met een royaal spaarboekje kunnen ze hiermee zitten hebben als die een dure aankoop doen en per ongeluk vergeet dat er dezelfde tijd een domiciliëring is.

BerichtGeplaatst: 24 maart 2023 18:27 

Citaat:
Moord op Luise (12) mogelijk al dagen op voorhand gepland: daders (12 en 13) zochten op Google leeftijd waarop je strafrechtelijk aansprakelijk bent
Volledig artikel HLN
Die minimumleeftijd hebben ze volgens mij ingevoerd omdat een kind de gevolgen van zijn daden nog niet kan inschatten, maar als ze een moord op voorhand plannen en opzoeken dat ze niet strafrechtelijk aansprakelijk kunnen zijn, lijkt me dat hier niet meteen van toepassing. Zo'n kinderen horen wel thuis in de psychiatrie, niet in de gevangenis, maar zouden daar niet meer uit mogen komen als blijkt dat ze psychopaten ofzo zijn.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 24 maart 2023 20:32 
Vooraf opzoeken dat ze vervolgd kunnen worden is zeker een bewijs dat ze er langer mee bezig waren en het niet impulsief gebeurde. 12 en 13 is zeer jong. Ik vraag me af in welk milieu ze leven want normaal vind ik dit niet.

BerichtGeplaatst: 25 maart 2023 13:54 
Omdat er geen vooruitgang is in het dossier Delhaize willen de vakbonden de hele retailsector lamleggen. Die mannen denken dat ze god zijn en zich alles kunnen permitteren. Die beseffen echt niet meer waar ze mee bezig zijn in een economisch moeilijke periode. Mensen die niet gesyndiceerd zijn vallen door hun op stakingsdagen zonder inkomen en kunnen hierdoor zwaar in de problemen komen.

https://www.gva.be/cnt/dmf20230324_98025474

BerichtGeplaatst: 25 maart 2023 14:07 

Amai, je ziet het superioriteitsgevoel er vanaf druipen omdat ze zich machtig voelen. Die lachjes om het geclaxonneer van iedereen die vast stond maken duidelijk genoeg dat dat mensen zijn die beter geen macht zouden krijgen :? .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 31 maart 2023 08:41 
Schandalig dat men daar een ellenlange rij vrachtwagens blokkeerde. Die chauffeurs willen gewoon hunne kost verdienen maar dat snappen die vakbonden precies niet. Zojuist las ik dat er producenten zijn die door de staking een massa verse producten moeten weggooien. Triestig zo'n voedselverspilling.

Heel dit gedoe bij DH is voor mij gewoon een machtspelletje van de vakbonden. Er zijn veel geïnteresseerden om de winkels over te nemen. Waarom dan blijven staken en er zoveel anderen bij betrekken???

BerichtGeplaatst: 07 apr 2023 17:38 
Weekje op verlof geweest. Tijd voor zon, rust, genieten,… én me helaas ook bewust zijn van zaken die me anders veel minder opvallen.
Een zeer opvallende ergernis: het aantal volwassen mensen die you tube filmpjes kijken op hun telefoon. Zonder oortjes of koptelefoon, maar op een volume dat je het tot 10 meter ver kunt horen. Zot word ik daarvan. Dat is echt een schreeuwerig lawaai dat ik niet gefilterd krijg. Die snoodaards zitten de dag van vandaag overal: luchthaven, eetgelegenheden, wachtzaal dokter,…

Pagina 1715 van 1716 [ 25730 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1712, 1713, 1714, 1715, 1716  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]