Het is nu 14 aug 2022 14:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1 van 1 [ 1 bericht ] 

Auteur Bericht
 Berichttitel: Hoe gestoord kan iemand zijn...
BerichtGeplaatst: 16 dec 2016 12:27 

Citaat:

Dag Emmeke,

Ik weet niet of je nu werkt zoekt of interesse zou hebben, maar er is een open vacature bij ons, hieronder de link
(Link)

Groetjes,
Louke

PS: volgens sommigen zou dit echt provoceren zijn en zal ik er spijt van hebben..misschien wel, maar ik moest gewoon aan jou denken zeker wat taalkennis betreft. Je ziet maar wat je ermee doet.

Louke, ik heb geen nood aan foto's van je zoon met een trui die hem mooi past die van mijn kinderen zou zijn (mijn jongens zijn ouder en groter, weet je wel), ik heb geen interesse in de relaties van je ex, ik heb geen behoefte om op de hoogte te blijven van jouw schoneschijnleventje, ik heb geen nood aan jouw zogezegd goeie bedoelingen. Ik hoop dat ik jou nooit van mijn leven meer tegenkom, dat leek me vrij duidelijk.
Stop met mij lastig te vallen, blijf weg van mijn forum, laat mij met rust.

Edit: Nog even een doordenkertje: stél dat ik ooit lastig zou gedaan hebben tegen haar, zou ze dan zo'n mailtje sturen? Zou ze dan het risico willen nemen dat ik effectief op hetzelfde bedrijf zou komen werken? De enige reden waarom ze dit doet, is weeral manipuleren en om aan anderen te kunnen zeggen dat zij geen probleem heeft met mij, dat zij enkel maar goeie bedoelingen zou hebben. Ze weet dat geen haar op mijn hoofd eraan denkt om in haar buurt te komen, ze weet dat ik niets te maken wil hebben met haar marginale leventje.

Profiel  

Pagina 1 van 1 [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]