Het is nu 02 dec 2023 12:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 4 van 4 [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Actie-reactie: een spiegel voor degenen die het willen z
BerichtGeplaatst: 17 aug 2017 10:43 

BLA
Gast schreef:
Op 17-8-2017; 11:09 (Het grote reis- en vakantietopic)
Waar baseer je je eigenlijk op om dit te zeggen?
Ga je ervan uit dat je miljonair moet zijn om overzeese reizen te maken op de manier waarop Carrera dat doet? Ik dacht dat hij net budgetvriendelijke tips gaf. :-\
En de tweede helft van de zin, die nagel en dat gat. Dat soort scatologische uitspraken dacht ik achter me gelaten te hebben op dat ander forum. ;) En ook hier weer, waar baseer je je op om zoiets te zeggen??

Gast schreef:
Op 17-8-2017; 13:51 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Beetje gefrustreerd?
Opnieuw leven gedetecteerd op blabla en je kan dat niet verdragen?

Gast schreef:
Gast schreef:
Op 17-8-2017; 14:09 (Het grote reis- en vakantietopic)
Liever dat dan enkel 'ik ben vandaag naar den aldi gegaan, petatten met spruiten gegeten en het regent'.
Op 17-8-2017; 15:06 (Het grote reis- en vakantietopic)
Er bestaat wel een publiek voor zo'n onderonsjes hoor. Het is wel een klein publiek, ze zijn nog met 3 ;D

gast schreef:
Op 17-8-2017; 19:56 (controversiële symbolen, standbeelden of straatnamen, weghalen of wijzigen?)
Zijn die van HM onze topictitels nu aan het plagiëren?? :P :mrgreen:

(ver)gasdt schreef:
gast schreef:
(ver)gast schreef:
Op 17-8-2017; 19:59 (controversiële symbolen, standbeelden of straatnamen, weghalen of wijzigen?)
Waar zitten die van Sabam als je ze nodig hebt :wall: :mrgreen:
Op 17-8-2017; 20:15 (controversiële symbolen, standbeelden of straatnamen, weghalen of wijzigen?)
:mrgreen:
Gelukkig zijn er nog zekerheden in het leven. Daar weten ze het heel zeker hoe het moet en ze denken allemaal hetzelfde. ;)
Op 17-8-2017; 20:24 (controversiële symbolen, standbeelden of straatnamen, weghalen of wijzigen?)
Forummers unite voor de Vlaamsche Zaak :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 21 aug 2017 15:59 

BLA
gast schreef:
Gast schreef:
gast schreef:
Op 21-8-2017; 8:11 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Ge zijt een echte: willen frans schrijven en niet kunnen. Stop met al dat gestoef want de meerderheid heeft hier geen belangstelling voor al dat gezever.
Op 21-8-2017; 8:53 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Stop jij met je achterlijk gezever, stom geval! Als het te moeilijk wordt voor jou kun je altijd gewoon gaan meekwelen op hm, daar ben je beter op je plaats; en misschien kom je wel van daar en wil je hier de boel saboteren en mensen wegjagen omdat je zelf ook wel ziet dat hier anders, hoogstaander en leuker wordt gepost dan tussen de gepensioneerden die kwelen over een goede dag en wat ze eten
Op 21-8-2017; 9:22 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Herhaal dat nog 10 keer en je gelooft het zelf nog.

gast schreef:
gast schreef:
Op 21-8-2017; 9:27 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Niet voor het een of het ander maar als ze het over Lobster en Mien heeft dan krijgt ze van mij gelijk.
Op 21-8-2017; 9:31 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Beetje geobsedeerd door die 2? Ga er bij wonen hé zeg. ::)

Gast schreef:
Op 21-8-2017; 9:37 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Duidelijk een h-emmerke die hier boel komt maken. Maar ze komen hier niet hoor, nooit!! Stelletje hypocriete liegende oudjes!

gast schreef:
gast schreef:
Op 21-8-2017; 9:41 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Ik wil niet wonen tussen 10 katten en opgeknapte kitscherig meubeltjes :rofl:
Op 21-8-2017; 9:42 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)

Eila, niks kitsch, eigenhandig met krijtverf en sjablonen opgeknapte kringwinkelmeubeltjes :wall: :mrgreen:

gast schreef:
gast schreef:
Op 21-8-2017; 9:45 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Ze eet ook te gezond nl. elke dag 400 gr groenten maar als je haar menu leest zie ik nergens groenten. Och, ze zijn tevreden als ze tegen elkaar op kunnen zeveren en laat hen dat.
Op 21-8-2017; 9:55 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Zijt gij de gast waarvan ze beweren dat ge geen groenten herkent? Over wie heb je het feitelijk want ik kan niet meer volgen. Voor iemand die daar niet meer gaat lezen en schrijven weet je precies meer dan dat daar geschreven wordt.

gast schreef:
gast schreef:
Gast schreef:
Op 21-8-2017; 9:37 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Duidelijk een h-emmerke die hier boel komt maken. Maar ze komen hier niet hoor, nooit!! Stelletje hypocriete liegende oudjes!
Op 21-8-2017; 9:59 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Ik weet dat niet zo zeker hoor. Er zijn er hier ook een paar die niets liever doen dan op die wat simpele oudjes hun kap te zitten en er maar niet kunnen over zwijgen, ook zielig.
Ik kan mis zijn en ze mag het ook zeggen als het zo is, ik heb soms de indruk dat krop daar ook aan meedoet, aan de draak steken met alles wat zij niet interessant en dus elitair vindt.
Ik hoop wel dat ik mij vergis, want een beheerder die op die manier haar eigen forum in de zeik zet zou wel heel triestig zijn.
Op 21-8-2017; 10:11 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Twijfel jij er nog aan dat Krop meedoet? Ik al lang niet meer. Ben je al vergeten hoe ze op hm uit de hoek kon komen en er een sport van maakte mensen uit te lachen? Maar owee als ze zelf eens op de korrel werd genomen, dan was ze met de staart tussen de benen weg. Laf, heel laf. ::)

gast schreef:
gast schreef:
gast schreef:
Op 21-8-2017; 9:45 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Ze eet ook te gezond nl. elke dag 400 gr groenten maar als je haar menu leest zie ik nergens groenten. Och, ze zijn tevreden als ze tegen elkaar op kunnen zeveren en laat hen dat.
Op 21-8-2017; 10:08 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
als je 400 gr groenten wil eten moet je 2 kroppen sla per dag eten :rofl: Met de excuses dat ik krop in verband breng met die 2 antieke gevallen :rofl:
Op 21-8-2017; 10:14 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Seg, subiet heb ik het weer gedaan :mrgreen:

Gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:
Op 21-8-2017; 10:19 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
400 gram groenten is maar een detail, maar hoeveel vlees eet je daar dan bij? 1200 gram of nog ietske meer?
Op 21-8-2017; 10:33 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Er stond al een paar keer dat ze zeer mollig zijn, vooral Lobstercat als we het mogen geloven, ik denk dat het dus vleesslokoppen zijn. Daar is niets mis mee maar doe dan niet alsof je gezonder eet dan alle goeroes samen
Op 21-8-2017; 10:41 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Jommo - kreeftkat is geen vlees he. HOEVEEL VLEES MOET GE BIJ 400GRAM GROENSELS ETEN?

Ik vraag het voor mijn cote-a-los-verslaving :mrgreen:

Gast schreef:
gast schreef:
gast schreef:
Op 21-8-2017; 10:11 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Twijfel jij er nog aan dat Krop meedoet? Ik al lang niet meer. Ben je al vergeten hoe ze op hm uit de hoek kon komen en er een sport van maakte mensen uit te lachen? Maar owee als ze zelf eens op de korrel werd genomen, dan was ze met de staart tussen de benen weg. Laf, heel laf. ::)
Op 21-8-2017; 10:22 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Natuurlijk doet ze er aan mee, ze is zo geboren. Maar die andere kwebbel daar met haar 400 gr groenten is van dezelfde aard. Ze post hier iets, men vraagt haar iets en ze antwoordt niet meer. Dat is ook zo'n laf geval.
Op 21-8-2017; 10:38 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Er zitten hier enkele kwebbels die geen enkele kans onbenut laten om krop zonder enige aanleiding aan te vallen. Dat is al even laf!! Krop is duizend maal grappiger dan Emmeke, Lobster en Mien samen, zelfs de meest verzuurde mensen moeten dit toegeven!!

gast schreef:
Op 21-8-2017; 10:42 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Het was zeker niet mijn bedoeling krop aan te vallen, maar ze lijkt me ook wel in staat iemand belachelijk te maken omdat die bijvoorbeeld veel van klassieke muziek kent en zij niet. En ik voegde eraan toe dat ik mis kan zijn. Het was niet mijn bedoeling zomaar in het wilde weg te gaan kropbashen, alleen wou ik de stelling nuanceren dat het weer allemaal de schuld is van de HM-ers als bepaalde topics hier naar de vaantjes geholpen worden (en posters weggejaagd omdat ze dat beu worden).

gast schreef:
Op 21-8-2017; 10:48 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Waar haal jij toch al die onzin. Laat je obsessie over HM nu eens eindelijk los en ga verder met je eigen leven. Ik begin te geloven dat jij Tess bent. Jij moet eens wat minder fantasie gaan kweken. Je gaat Krop volledig achterna maar in dit geval is Krop lolliger dan jij. Ik lees daar niet wat jij hier allemaal brabbelt en kwebbelt.

gast schreef:
Op 21-8-2017; 10:58 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Niets mis toch met kleine dikkerdjes?

gast schreef:
gast schreef:
Op 21-8-2017; 11:02 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Zegt Krop zelf. :-D :rofl:
Op 21-8-2017; 11:07 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
mis, want ik ben krop niet! Ga vlug terug naar HM, spelbedervertje

gast schreef:
gast schreef:
gast schreef:
Op 21-8-2017; 11:01 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Nog zo iets dat hier telkens weer opduikt is die naam Tess. Zij lijkt echt wel een zondebok voor alles .
Op 21-8-2017; 11:04 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Wel makkelijk, niet? Tess heeft het altijd gedaan. :mrgreen: Geen idee wie dat is trouwens. Maar dat hier soms zeer venijnige vrouwen zitten die erop uit zijn anderen echt te kwetsen, dat merk ik wel.
Op 21-8-2017; 11:09 (Het GROTE topic voor de blablaforum-elite)
Ik weet ook niet wie Tess is, maar volgens mij is dat iemand met schizofrenie of zo, als je beziet hoeveel gasten ze altijd is, dat is Multitasken met een grote M :duimpje:

#jesuistess

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 aug 2017 11:06 

BLA
Gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:
Op 22-8-2017; 10:01 (Het grote reis- en vakantietopic)
Jij bent de rotte appel van dit forum, jammer dat je niet op HM gebleven bent. >:(
Op 22-8-2017; 10:10(Het grote reis- en vakantietopic)
Over wie gaat dit? :o
Op 22-8-2017; 10:23 (Het grote reis- en vakantietopic)
Die arrogante dommerik die altijd iedereen hautain noemt en dan heel af en tie een paar leeghoofden zo ver krijgt met haar mee te roepen.
Geen idee of ze echt gewoon dommig is of juist zo sluw om het forum op deze manier kapot te maken. Geen idee ook welke nick er mss achter zit en geen zin om in het wilde weg te gaan gokken...

Gast schreef:
Op 22-8-2017; 10:49 (Het grote reis- en vakantietopic)
Ik denk ook dat er een nick achter zit, maar wil niemand beschuldigen als ik niet zeker ben.

gast schreef:
Op 22-8-2017; 11:25 (Het grote reis- en vakantietopic)
Steek het maar weer op die Tess dan ben je er van af om te gokken en heeft het kind een naam. Het doet er niet toe of het de juiste is of niet.

Ggg schreef:
Op 22-8-2017; 11:27 (Het grote reis- en vakantietopic)
Kom niet af met tess

Gast schreef:
gast schreef:
Op 22-8-2017; 11:25 (Het grote reis- en vakantietopic)
Steek het maar weer op die Tess dan ben je er van af om te gokken en heeft het kind een naam. Het doet er niet toe of het de juiste is of niet.
Op 22-8-2017; 11:42 (Het grote reis- en vakantietopic)
Tess zal het niet zijn, die heeft 2 andere slachtoffers waar ze haar pijlen op richt.

gast schreef:
Op 22-8-2017; 11:50 (Het grote reis- en vakantietopic)
Volgens mij is het Krop :mrgreen:

Sherlock Holmes schreef:
Gast schreef:
Op 22-8-2017; 12:43 (Het grote reis- en vakantietopic)
Er zijn hier geen nicks
Op 22-8-2017; 14:19 (Het grote reis- en vakantietopic)
Lobstercat komt hier als gast. Iedereen herkent hoe die kan bijten en snauwen

gast schreef:
Op 22-8-2017; 22:19 (Het grote reis- en vakantietopic)
Het enigste topic dat nog een beetje interessant was, is ook verkloot.
Dit forum is ten dode opgeschreven, het vergaat zoals HM

Profiel  

BerichtGeplaatst: 23 aug 2017 22:31 

BLA
Gast schreef:
Carrera schreef:
Gast schreef:
Op 23-8-2017; 22:43 (Neuspiercing 15-jarige)
Ik blijf het toch raar vinden dat niemand hier graten in ziet.
Op 23-8-2017; 22:55 (Neuspiercing 15-jarige)

Ik vind dat eigenlijk ook niet van die aard om moord en brand te schreeuwen. En van een heel andere orde dan een tattoo laten plaatsen bij een minderjarige.

Ben ik verkeerd of is dit een post in gamel-stijl ? :mrgreen:
Op 23-8-2017; 23:02 (Neuspiercing 15-jarige)
Je bent niet verkeerd, dit IS gewoon gamel. :mrgreen:

Gast schreef:
Op 23-8-2017; 23:11 (Neuspiercing 15-jarige)
Waarom gamel? Of voelen er zich hier een paar een beetje beledigd omdat een neuspiercing marginaal genoemd werd?
Is het zelfs niet wettelijk zo dat de toestemming van beide ouders nodig is bij het maken van een piercing bij iemand van 15?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 24 aug 2017 23:32 

BLA
Gast schreef:
Op 24-8-2017; 11:06 (Neuspiercing 15-jarige)
Gamel zou al lang smerige dingen beginnen roepen zijn tegen Carrera.
Vader en kind laten achter de rug van de moeder vlug een neuspiercing zetten en dat moet je normaal vinden want anders ben je gamel?
Ik hoop dat een afwijkende mening hier toch nog mag (zonder voor gamel uitgemaakt te worden), want alle neuzen(al dan niet met piercings) in dezelfde richting... been there done that. ::)

gast schreef:
gast schreef:
Op 24-8-2017; 21:02 (Citaat van de maand)
Het nieuwe citaat van de maand:

"Niets is toch gezelliger dan in je tuin op het kunstgras zitten genieten van al het moois rondom."

Anonieme tuinier
Op 24-8-2017; 21:15 (Citaat van de maand)

Je zou beter een citaat van jezelf nemen dat komt origineler over dan dat je dat op een ander forum moet gaan pikken. Ben je echt jaloers op een ander Krop?
Ik begin het stilaan gehad te hebben met dit forum. Marginaliteit tot in de kiem.
En nee ik post niet op HM en weinig hier. Maar dat ik hier weinig post komt echt wel door het marginale hier.

gast schreef:
Op 24-8-2017; 21:17 (Citaat van de maand)
Krop heeft het weer gedaan. :facepalm: :-D

Gast schreef:
gast schreef:
Op 24-8-2017; 21:21 (Citaat van de maand)
Het is haar forum dus zij is verantwoordelijk net zoals sommigen hier vinden dat Air BnB verantwoordelijk is voor de stommiteit van haar leden.
Op 24-8-2017; 21:26 (Citaat van de maand)
Je geraakt helemaal in de war met al dat over en weer gelees, het was ginder dat ze dat vonden. :)

Gast schreef:
gast schreef:
Op 22-8-2017; 22:19 (Het grote reis- en vakantietopic)
Het enigste topic dat nog een beetje interessant was, is ook verkloot.
Dit forum is ten dode opgeschreven, het vergaat zoals HM
Op 24-8-2017; 16:38 (Het grote reis- en vakantietopic)
Neem Lobster of Mien weg van hm en er worden daar geen 5 berichten op een dag geplaatst!! Hier zijn het er toch vaak heel veel meer, en van een ander genre, niet zo de seuterigheid van ginder. Mijn droombestemming: eens op een onbewoond eiland!

gast schreef:
Gast schreef:
gast schreef:
Op 24-8-2017; 15:14 (Wie zit hier allemaal?)
Er zit hier minstens één spionne die alles wat hier over HM geschreven wordt daar gaat overbrieven. Ra ra, wie zou dat kunnen zijn ?
Op 24-8-2017; 15:18 (Wie zit hier allemaal?)
Wat zeg jij nu? Iedereen kan hier toch lezen? Te veel Agatha Christie gelezen?? ::)
Op 24-8-2017; 15:20 (Wie zit hier allemaal?)
Jaja, je moet het niet geloven

gast schreef:
Gast schreef:
gast schreef:
Op 24-8-2017; 20:40 (Het kleine weertopic)
Gaan jullie ook altijd op HM kijken om te weten welk weer het vandaag geweest is? :idee:
Op 24-8-2017; 20:41 (Het kleine weertopic)
Ik ben buiten gaan kijken en er was zon.
Op 24-8-2017; 20:43 (Het kleine weertopic)
Bespaar je de moeite in het vervolg, gewoon even bij HM langsgaan en je weet het. ;)

Carrera schreef:
gast schreef:
Op 24-8-2017; 20:40 (Het kleine weertopic)
Gaan jullie ook altijd op HM kijken om te weten welk weer het vandaag geweest is? :idee:
Op 24-8-2017; 22:13 (Het kleine weertopic)

Ik ga enkel nog naar HM als ik nood heb aan een oprechte goeiemorgen of goeienavond ! :mrgreen:

HM
Lobstercat schreef:
Mien schreef:
Een goeienavond gewenst.

En veel kans dat diene gast dus Carrera is hé! Hij post het nog op Bla !

BLA
Carrera schreef:
Op 24-8-2017; 23:37 (Het kleine weertopic)
@ Blobster die het nodig vindt uit het niets mij te vernoemen op het forumpje van haar en haar boezemvriendin : je post in jouw favoriete topic slaat nergens op. Het is niet omdat jij als gast hier post dat ik als gast op HM zou posten. Als ik er al zou posten (quod non), dan zou ik er mijn nick bij zetten. Niet achterbaks, maar recht voor de raap.

Ik ga het eens schoon uitleggen dat je amoebebrein het zeker begrijpt : ik heb hierboven niet geschreven dat ik op jouw forumpje iemand een goeiedag of goeienavond kom wensen, ik heb enkel - en dan nog om de draak te steken met die beroepsgreeters, al heb je zelfs dat niet door - geschreven dat ik op HM kom lezen als ik nood heb aan een goeienavond.

Begrijp je het nu of moet ik een tekeningetje maken, snoldrol ?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 aug 2017 11:44 

HM
Lobstercat schreef:
Op 25-8-2017; 8:39 (Goeiemorgen/goeiemiddag/goeienavond!)
Goeiemorgen iedereen van HM. Ik zou zeggen aan iedereen ook buiten HM maar dan wel met uitzondering van één persoon. Maar die weet wel over wie ik het heb en waarom.

Wel raar dat hij hier mag komen lezen, hij brieft het naar daar, hij kan gewoon niet zwijgen over HM, het blijkt nog altijd zijn natte droom te zijn. Ik mag dus niet gaan lezen want dan wordt verondersteld dat ik daar post onder gast. Zou hij wel willen maar hij is het dus niet waard en zijn tettenforum al helemaal niet. Dat niveau is veel te laag.

Ik zet hier één keertje opgelet want gast kan Carrera zijn aangezien hij het juist op Bla heeft neergepend en hopla hij begint alweer met de schoonste verwijten te gooien.

En ouwe lada ter info, dat berichtje moest normaal gezien een pb zijn maar ik zie dat ik het openbaar geschreven heb! En zelfs dan heb ik het fatsoen om jou bij naam te noemen. Dat fatsoen en dat niveau bezit jij totaal niet.

En voila het spel is aan : "Ze is duidelijk niet gelukkig met je post hoor, ze begint te stampvoeten op hm :rofl: Wat ze schreef was eigenlijk privé bedoeld voor mien :dance: :dance:
En ze vindt dat het hier een tettenforum is, te laag niveau voor haar. Een goedemorgen wensen is veel meer elitair " van Bla.

Ik stampvoet ja jongens nog wat?

Wat noem je dit dan geschreven door ouwe lada "Begrijp je het nu of moet ik een tekeningetje maken, snoldrol ?" Staan bleiten als een snol?

BLA
gast schreef:
Op 25-8-2017; 8:55 (Het kleine weertopic)
Ze is duidelijk niet gelukkig met je post hoor, ze begint te stampvoeten op hm :rofl: Wat ze schreef was eigenlijk privé bedoeld voor mien :dance: :dance:
En ze vindt dat het hier een tettenforum is, te laag niveau voor haar. Een goedemorgen wensen is veel meer elitair :-D

Gast schreef:
Op 25-8-2017; 9:07 (Het kleine weertopic)
Ik vind dat we met zijn allen op HM over tetten moeten beginnen :tettn: :tettn:

gast schreef:
Op 25-8-2017; 9:22 (Het kleine weertopic)
Best wel grappig zo'n crossforum 8) Nog grappiger is dat ze echt wit van woede wordt :rofl:

Gast schreef:
Gast schreef:
Op 25-8-2017; 9:26 (Het kleine weertopic)
Zou het lobstercat zijn die hier de Alexandra Colen komt uithangen? Daar nu ook al het gezeur over de tetten, het niveau, het marginaal zijn...
Voor zover ik het begrepen heb toch want ofwel is haar post gewoon extreem chaotisch ofwel van een bijna meer dan academisch niveau waardoor het voor een gewone marginale sterveling - met grotere tetten dan hersens- als ik, moeilijk te volgen is. :mrgreen:
LOL

gast schreef:
Op 25-8-2017; 9:30 (Het kleine weertopic)
Welk kapsel heeft Lobster eigenlijk :mrgreen:

Zou dat een geheime sekte zijn van allemaal dezelfde coiffeur :o

Gast schreef:
gast schreef:
Gast schreef:
met grotere tetten dan hersens
Op 25-8-2017; 9:37 (Het kleine weertopic)
Is het leuk om iemand met zware borsten uit te lachen? :o
Op 25-8-2017; 9:39 (Het kleine weertopic)
Geweldig! Ambiance van 's ochtends vroeg. :rofl:

Gast schreef:
gast schreef:
Gast schreef:
Op 25-8-2017; 9:36 (Het kleine weertopic)
Waarom heeft iedereen het eigenlijk over spionnen die dingen gaan overbriefen, lobstercat nu ook al (en uiteraard is haar teerbeminde koetswerk de spion van dienst)?
Wil er iemand die mensen duidelijk maken dat zowel HM als Blabla openbare fora zijn waar iedereen kan komen lezen en er bijgevolg 'briefers' noch 'spionnen' nodig zijn.
Op 25-8-2017; 9:41 (Het kleine weertopic)

Ja dat versta ik eigenlijk ook niet :facepalm:
Op 25-8-2017; 9:42 (Het kleine weertopic)
Ja, maar dat is normaal he. Mochten wij het niveau van lobstercat halen zouden we dat wel verstaan, maar eilaas...

gast schreef:
Op 25-8-2017; 9:49 (Het kleine weertopic)
:rofl:

Gast schreef:
gast schreef:
Gast schreef:
met grotere tetten dan hersens
Op 25-8-2017; 9:37 (Het kleine weertopic)
Is het leuk om iemand met zware borsten uit te lachen? :o
Op 25-8-2017; 9:53 (Het kleine weertopic)
Met kleine dikkerdjes met zware hangborsten die stampvoeten wordt niet gelachen!! Maar het is wel grappig om zien :tettn: :tettn:

gast schreef:
Op 25-8-2017; 9:54 (Het kleine weertopic)
Ik geef toe, de echte forumelite zit daar. Wij zijn maar een stelletje wannabe's *buigt deemoedig het hoofd* Afbeelding

Gast schreef:
Gast schreef:
Op 25-8-2017; 9:07 (Het kleine weertopic)
Ik vind dat we met zijn allen op HM over tetten moeten beginnen :tettn: :tettn:
Op 25-8-2017; 10:06 (Het kleine weertopic)
Dan vlieg je naar de verste uithoek, waar is de tijd...?

Gast schreef:
Op 25-8-2017; 10:09 (Het kleine weertopic)

Lobstercat schreef:

Moet je er van kotsen gast? Lada zal je graag zien komen.

Iemand schreef :

Ik kots van jou en ik heb de indruk dat je een zeer ongelukkig, gefrustreerd persoon bent en ik begrijp zeer goed waarom want je zou van minder.

Ik lig strijk! Hilarisch op hm! Lobster dacht steun te vinden bij 'iemand' maar die zegt dat ze moet kotsen van haar :rofl: Niet gedacht dat het zo leuk nog kon worden :mrgreen:

gast schreef:
Gast schreef:
Op 25-8-2017; 11:37 (Het kleine weertopic)
Stop nu eens anderen te beschimpen om hun gebreken, ben jij perfect misschien?
Op 25-8-2017; 11:41 (Het kleine weertopic)
Om hun veronderstelde gebreken dan nog niet te vergeten. Zeggen kunnen ze alles! ;D

Gast schreef:
Op 25-8-2017; 11:42 (Het kleine weertopic)
Ik had het eigenlijk niet door dat wanneer het over dikke tetten ging hier, het specifiek over iemand ging. Ik ken al die mensen eigenlijk niet, geen idee hoe ze eruit zien. :facepalm:

gast schreef:
Gast schreef:
Op 25-8-2017; 11:44 (Het kleine weertopic)
't Is zeker zo'n beetje als die keer dat Emmeke op het woordje 'ex' kwam reageren, nu Lobstercat op 'dikke tetten' reageert?
En zo komen we meer te weten dan we wilden, too much information. :mrgreen:
Op 25-8-2017; 11:47 (Het kleine weertopic)

Waar?

gast schreef:
Op 25-8-2017; 13:34 (Het kleine weertopic)
Och, misschien is het wel Tess :-D

Gast schreef:
Op 25-8-2017; 13:50 (HLN)
Dat belooft. Al denk ik dat ze wat HLN betreft beter aan hun trekken zullen komen op HM.
`
Maar zijn de huidige commentaren al door een soort van censuur gepasseerd? Niet te geloven eigenlijk.
Ik snap ook wel dat ze het niveau van de discussies omhoog willen krijgen door geen pseudoniemen meer toe te laten, maar het is maar de vraag of dit zal lukken. Als ik zo kijk naar wat mensen durven te posten op fb onder hun eigen naam, da's ook niet altijd al te proper.
En zelf post ik hier als gast, niet zozeer omdat ik niet voor mijn mening durf uit te komen onder mijn eigen naam, maar wel omdat mijn privacy mij heilig is. Ik zit ook niet op fb om die reden.

Gast schreef:
gast schreef:
Gast schreef:
Op 25-8-2017; 14:12 (Hoe komt het?)
En de Foo is onze gigo..
Op 25-8-2017; 14:14 (Hoe komt het?)

gigot
Op 25-8-2017; 14:15 (Hoe komt het?)
Gebuisd! Ik verwijs u door naar de kookrubriek van HM.
Gigolo, natuurlijk!

Gast schreef:
Op 25-8-2017; 14:20 (Hoe komt het?)
Oké, de volgende reeks bonobo-antwoorden:

Emmeke-tepelklemmeke
Foo-gigolo
Aude Vie-pornografie

en ...tetem nog niemand gezien! :mrgreen:

Mijn prijs! Ik wil mijn prijs!! :tettn:

Gast schreef:
Op 25-8-2017; 14:52 (Hoe komt het?)
Ik realiseer me ineens dat er nog maar weinig nicks overschieten.
Verdrinken in de Wolga van Olga, of fellatio met pino of Loverke schaamhaarkloverke of kiekske pornochickske, dat zou ook nog gekund hebben, maar die doen allemaal niet meer mee zeker? :-\

Gast schreef:
Carrera schreef:
gast schreef:
Op 25-8-2017; 8:55 (Het kleine weertopic)
Ze is duidelijk niet gelukkig met je post hoor, ze begint te stampvoeten op hm :rofl: Wat ze schreef was eigenlijk privé bedoeld voor mien :dance: :dance:
En ze vindt dat het hier een tettenforum is, te laag niveau voor haar. Een goedemorgen wensen is veel meer elitair :-D
Op 25-8-2017; 21:10 (Het kleine weertopic)

Allé, ze heeft zich weer van haar beste kant laten zien, dat ordinair geval... (hoewel ik niet weet welke kant dat is)

Het was privé bedoeld blijkbaar. Ik kon écht niet vermoeden dat zij achter mijn rug over mij zou roddelen :mrgreen:
Op 25-8-2017; 21:36 (Het kleine weertopic)
Moeilijk is dat niet en ik durf wedden dat mien haar schrijven niet kan appreciëren. Waarom moet ze haar er bij betrekken wetende dat jullie elkaar genegen zijn.

Gast schreef:
Op 25-8-2017; 21:53 (Het kleine weertopic)
Omdat mien geen ruzie wil en ze zich niet wil moeien tussen de ruziemakers? En ik kan haar geen ongelijk geven.

Carrera schreef:
Gast schreef:
Op 25-8-2017; 21:36 (Het kleine weertopic)
Moeilijk is dat niet en ik durf wedden dat mien haar schrijven niet kan appreciëren. Waarom moet ze haar er bij betrekken wetende dat jullie elkaar genegen zijn.
Op 25-8-2017; 22:01 (Het kleine weertopic)
Ik denk dat het nog altijd steekt dat ik ooit eens op een feestje Mien wel en haar niet geïnviteerd heb. Tja, ik kan er ook niets aan doen maar de uitbaters hadden mij met aandrang gevraagd dat er geen pitbulls zouden aanwezig zijn :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 27 aug 2017 18:04 

BLA
gast schreef:
Op 27-8-2017; 17:24 (Het kleine weertopic)
Lobstercat voelt zich allemachtig maar of ze het ook is ?

Het enige bericht vandaag...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 aug 2017 10:02 

BLA
gast schreef:
gast schreef:
Op 27-8-2017; 17:04 (Het kleine weertopic)
Op 28-8-2017; 10:02 (Het kleine weertopic)
Ze is zonder reden enorm pretentieus en ze bijt iedereen zijn neus er af als iemand durft haar te wijzen op haar domme reacties of idiote posts. Gelukkig heeft ze Emmer die haar door dik en dun verdedigt. Ik versta echt niet wat Emmer in Lobster ziet behalve dat ze haar nodig heeft om de schijn hoog te houden dat HM nog leeft. :D

Gast schreef:
Op 28-8-2017; 10:04 (Het kleine weertopic)
Een klein opvliegend dikkerdje dus als je de commentaren hier mag geloven? :tettn: :rofl:

En dat waren de twee eerste berichten van de dag...

lobstercat schreef:
Op 28-8-2017; 13:50 (Het kleine weertopic)
Krop kan niet meer dan zichzelf praten want ze heeft niet zoveel te vertellen als ik. Ik zeg tenminste goeden dag en vertel dat ik gekookte petatjes eet. Ik heb ook vriendjes en zij niet. Eigenlijk zou ik hier moderator moeten zijn zoals ik het in feite al ben op HM

HM
Lobstercat schreef:
Op 28-8-2017; 14:00 (Het grote weerbericht topic)
Op het andere forum is de hitte in hunne bol geslagen denk ik. :D :D

BLA
lobstercat schreef:
Op 28-8-2017; 14:08 (Het kleine weertopic)
Ze komt hier nooit maar ze reageert al op HM , de wonderen zijn de wereld niet uit. . Ze is al helderziend ook, we hebben haar onderschat.

Gast schreef:
Gast schreef:
gast schreef:
Op 27-8-2017; 17:04 (Het kleine weertopic)
Op 28-8-2017; 10:04 (Het kleine weertopic)
Een klein opvliegend dikkerdje dus als je de commentaren hier mag geloven? :tettn: :rofl:
Op 28-8-2017; 14:24 (Het kleine weertopic)
Is zij echt klein en dik of zeg je zo maar iets?

Krop schreef:
lobstercat schreef:
Op 28-8-2017; 13:50 (Het kleine weertopic)
Krop kan niet meer dan zichzelf praten want ze heeft niet zoveel te vertellen als ik. Ik zeg tenminste goeden dag en vertel dat ik gekookte petatjes eet. Ik heb ook vriendjes en zij niet. Eigenlijk zou ik hier moderator moeten zijn zoals ik het in feite al ben op HM
Op 28-8-2017; 14:27 (Het kleine weertopic)

Je hebt eigenlijk wel gelijk.

Wil jij doen alsof je mijn frientje bent? Dan mag je hier komen modereren en zal ik doen alsof ik geen IP-adressen doorgeef aan jou :duimpje:

gast schreef:
Op 28-8-2017; 15:26 (Het kleine weertopic)
Je gaat toch zeker niet doen als Memmer en haar opvrijen en spreken over 'Lobsterke' hier en 'Lobsterke' daar, ik vind dat zelfs belachelijk dat verkleinwoordje voor een oude dikke vrouw! We hebben hier die brutale Blobster niet nodig, dat ze maar frientjes blijft met Memmer, die 2 passen goed samen en zijn blij dat ze elk toch ten minste 1 vriendinnetje hebben! :wall:

gast schreef:
Op 28-8-2017; 15:38 (Het kleine weertopic)
Ik zou eens de echte reden willen weten waarom EM bang is van Lobster want dat is ze, anders zou ze zich zo niet als haar schoothondje gedragen.

Gast schreef:
Gast schreef:
Op 28-8-2017; 15:39 (Het kleine weertopic)
LOL Emmeke ziet al lang ELKE post na om te zien wie er post, wees er maar zeker van, ze heeft zichzelf al vele keren verraden!!!
Op 28-8-2017; 15:43 (Het kleine weertopic)
Sinds blabla is dat toch veel werk gespaard voor haar of zou ze ook nakijken wie er komt lezen of kan ze dat niet?

Gast schreef:
gast schreef:
Op 28-8-2017; 15:38 (Het kleine weertopic)
Ik zou eens de echte reden willen weten waarom EM bang is van Lobster want dat is ze, anders zou ze zich zo niet als haar schoothondje gedragen.
Op 28-8-2017; 15:43 (Het kleine weertopic)
De eenzaamheid? Wat moet je als alleenstaande zonder man de ganse dag doen? Op je forum zitten hé als je geen andere hobby's hebt naast het laatste nieuws lezen. En dan ben je blij als er nog een paar anderen zijn om een goedendag tegen te zeggen. En als het waar is dat ze geen werk heeft, dan is het dubbel zo fijn als je Lobsterke hebt bij gebrek aan irlvrienden :-D

gast schreef:
Op 28-8-2017; 15:48 (Het kleine weertopic)
Ze kan alles en ze doet het zeker ook. De privacy wordt voortdurend geschonden!

Gast schreef:
Gast schreef:
lobstercat schreef:
Op 28-8-2017; 15:42 (Het kleine weertopic)
Wat vinden jullie van ons ander frietje Mien? Zij speelt toch goed mee hè.
Op 28-8-2017; 15:46 (Het kleine weertopic)
Als lobster de gewoonte heeft per pb Carrera zwart te maken tov Mien wil het zeggen dat ze daar zeker voor openstaat en eigenlijk een valse tik is. In het openbaar haar mond niet opentrekken maar achter de schermen duidelijk wel zeer ontvankelijk voor kwaadsprekerij over C.
Dat denk ik ervan.
Op 28-8-2017; 15:46 (Het kleine weertopic)
:agree: :agree: :agree:
Vals dus

gast schreef:
Op 28-8-2017; 15:51 (Het kleine weertopic)
Ik begrijp ook niet dat Carrera mien blijft vertrouwen, het moet toch duidelijk zijn dat die 2 over hem roddelen ::)

lobstercat schreef:
Op 28-8-2017; 15:58 (Het kleine weertopic)
Dank jullie wel omdat ik en mijn twee frietjes nu veel hebben om over te roddelen. Wij zijn de perfectie met en perfect leven en een perfecte familie en jullie zijn allemaal sukkelaars.

gast schreef:
Op 28-8-2017; 16:00 (Het kleine weertopic)
Vertrouwt hij haar omdat hij haar een gelukkige verjaardag wenst?

Vriendelijk zijn tegen iemand is toch nog iets anders dan die persoon vertrouwen.

En misschien vindt hij Lobster gewoon zo onbelangrijk dat het hem gewoon niks kan schelen wat zij en Mien ev. over hem roddelen?

Toeschouwer schreef:
Op 28-8-2017; 16:02 (Het kleine weertopic)
Ja, er gaan weer veel peebees verstuurd worden tussen de 3 hartsvriendinnen :mrgreen: Dat ze maar goed uitkijken dat ze het niet per ongeluk openbaar plaatsen :mrgreen:

gast schreef:
Op 28-8-2017; 16:08 (Het kleine weertopic)
Ik stel me zo voor dat Em op elke pb reageert met de vraag om de inhoud daarvan ook op het forum te zetten, uiteraard liefst als gast, zodat het lijkt alsof er daar echt beweging is :mrgreen:

gast schreef:
lobstercat schreef:
Op 28-8-2017; 16:17 (Het kleine weertopic)
Wij hebben andere dingen te doen dan constant op een forum te zitten. Wat precies weet ik eigenlijk ook niet maar ja anders denken jullie nog dat wij oude wijven zijn.
Op 28-8-2017; 16:37 (Het kleine weertopic)
Zou je niet beter op je eigen forum blijven in de plaats van uitdagen? Doen alsof een ander je aanvalt maar eigenlijk zichzelf aanvallen om toch maar aandacht en reacties te krijgen is een beetje heel erg zielig.

Gast schreef:
lobstercat schreef:
Op 28-8-2017; 16:17 (Het kleine weertopic)
Wij hebben andere dingen te doen dan constant op een forum te zitten. Wat precies weet ik eigenlijk ook niet maar ja anders denken jullie nog dat wij oude wijven zijn.
Op 28-8-2017; 16:38 (Het kleine weertopic)
Ja, zeker, kijk maar eens op het hm-overzicht: een goede 10 onderwerpen waar er gepost werd en bijna overal lobster of emmer die het laatste woord hebben. Veel beweging is er daar dus niet, behalve door de 2 hartsvriendinnetjes :rofl:

Lijkt me toch beter dan 1 topic waar het bijna uitsluitend draait om zwartmaken en leugens verspreiden over mensen van een ander forum ;) .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 aug 2017 18:18 

Het lijkt me duidelijk waar en bij wie het probleem zit :mrgreen: . Ik ben wel benieuwd hoe de stokers dit allemaal weer zullen verdraaien omdat ze vooral niet willen dat het duidelijk wordt dat zij degenen waren die hier stookten en dingen verzonnen, en ze dat gewoon verder zetten op dat ander forum.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 aug 2017 19:55 

Carrera schreef:
gast schreef:
Op 28-8-2017; 17:53 (Contentementdingesen)
zeg tettenman, ik heb gisteren aan je gedacht toen ik in Oostende voorbij restaurant Lobster passeerde.
Dat is toch wel je favo resto zeker?
Op 28-8-2017; 19:59 (Contentementdingesen)

Hey, ik voel mij vereerd dat jij op een zomerse zondag aan mij denkt :mrgreen:

Ik ben daar al vele keren gepasseerd, maar het gedacht alleen al weerhoudt er mij van daar te gaan eten ;)

@ Emmeke : hiersè, nog een post om in je topic te plaatsen :mrgreen:

gast schreef:
Op 28-8-2017; 20:13 (Contentementdingesen)

Ik wist niet dat dat topic bestond, bedankt voor de tip :rofl:

gast schreef:
Carrera schreef:
gast schreef:
Op 28-8-2017; 16:00 (Het kleine weertopic)
Vertrouwt hij haar omdat hij haar een gelukkige verjaardag wenst?
Vriendelijk zijn tegen iemand is toch nog iets anders dan die persoon vertrouwen.
En misschien vindt hij Lobster gewoon zo onbelangrijk dat het hem gewoon niks kan schelen wat zij en Mien ev. over hem roddelen?
Op 28-8-2017; 20:07 (Het kleine weertopic)

Het kan mij echt geen fluit schelen wat Blobster tegen Mien roddelt over mij. Ieder dier zijn plezier. En wat de verjaardagswensen tov Mien betreft : zoek er vooral niets méér achter ;)
Op 28-8-2017; 20:10 (Het kleine weertopic)
Wat ik dus al dacht ;)

Carrera schreef:
gast schreef:
Op 28-8-2017; 20:27 (Contentementdingesen)
OMG, ik ben dat topic eens gaan bekijken. Die heeft gewoon een best off van hier op haar forum gezet :rofl:
Op 28-8-2017; 20:27 (Contentementdingesen)

Tja, als de verveling toeslaat :mrgreen:

Zoals verwacht en voorspeld, de relgasten zien de spiegel niet en de grootste relgast van allemaal was de eerste om te reageren, you win, Lobstercat :D !

gast schreef:
gast schreef:
Op 28-8-2017; 20:45 (Contentementdingesen)
Ik vind dat wel tof van haar, om zo dit forum hier te archiveren.

Als de server hier ooit plat gaat hebben we daar tenminste een back-up :mrgreen:
Op 28-8-2017; 21:39 (Contentementdingesen)

verdorie, ik ging daar juist eens reageren onder mijn nick op heel die verzameling van emmer, heeft ze er wel een slotje op geplaatst zeker?

gast schreef:
Op 28-8-2017; 21:45 (Contentementdingesen)

Dat topic is volgens mij van bij het begin al met een slotje, aangezien zij de enige is die erop reageert.

Wat haar beweegredenen daartoe zijn mag je zelf invullen :mrgreen:

Lijkt me duidelijk, maar dat actie-reactie dingetje, is blijkbaar moeilijk te verstaan voor stokers ;) .
gast schreef:
Op 28-8-2017; 21:47 (Contentementdingesen)
zouden de schatjes die daar dagelijks lezen en posten nu nog niet zien hoe gefrustreerd ze is?

Zouden de schatjes van daar die hier dagelijks komen lezen en alles becommentariëren, uitvergroten, verdraaien, verzinnen,... nu nog niet zien hoe zielig zij bezig zijn en dat zij de stokers en gefrustreerden zijn :mrgreen: ?

Gast schreef:
Op 28-8-2017; 21:55 (Contentementdingesen)
Hoe geobsedeerd moet je zijn om elke dag hier alle posts die over HM gaan te lezen en te plaatsen. Als haar forum maar gevuld wordt. Als je denkt dat ze echt niet meer gekker kan doen, dan zie je dit. En met een slotje zodat er zeker geen commentaar komt, want daar is ze allergisch voor!
Bezigheidstherapie voor steuntrekkers? :dance: :dance:

Zoveel wordt er ginder niet gepost, het was wreed gemakkelijk om bij te houden ;) . Maar het is duidelijk, de boodschap wordt niet begrepen. Zelfs met een spiegel blijven ze ontkennen dat zij degenen zijn die zich met niets anders bezig houden dan over HM en wie er schrijft te roddelen, dingen te verzinnen, te stoken.
gast schreef:
Op 28-8-2017; 21:56 (Contentementdingesen)
Jij doet je best om ook in dat topic te geraken é :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 aug 2017 19:32 

BLA
Gast schreef:
gast schreef:
Op 28-8-2017; 20:45 (Contentementdingesen)
Ik vind dat wel tof van haar, om zo dit forum hier te archiveren.

Als de server hier ooit plat gaat hebben we daar tenminste een back-up :mrgreen:
Op 29-8-2017; 5:08 (Contentementdingesen)
Het leukste topic ever op HM. Al snap ik de rode draad niet helemaal.
Wat wil ze nu precies aantonen? Dat zij hier lezen en wij daar? Et alors?
Blablaforum, voor en door HM-watchers. En wij doen daar niet schijnheilig over. ;D

Gast schreef:
Op 29-8-2017; 5:13 (Stel dat de zoekmachine werkt...)
Als Emmeke nu eens gewoon dit hele forum kopieert, dan kunnen we haar (werkende) zoekmachine gebruiken om dingen van hier op te zoeken. Ze is alvast goed begonnen, merci daarvoor Emmeke. :idee:

gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:
Op 13-6-2017; 22:27 (Stel dat de zoekmachine werkt...)
... wat zou je hier dan opzoeken? Ik Vatana. :mrgreen:
Op 13-6-2017; 22:30 (Stel dat de zoekmachine werkt...)
Emmerke, lobstercat, mientjen, knolletje, Carrera, kikii.................................
Op 29-8-2017; 7:07 (Stel dat de zoekmachine werkt...)
Je vergeet Loverke, mei, Hobbes, Pino, Claudine, Fons,.....

Gast schreef:
Op 29-8-2017; 8:03 (Contentementdingesen)
Welk topic is het?????

gast schreef:
Op 29-8-2017; 8:20 (Contentementdingesen)
Dat met een van haar geliefde uitdrukkingen: actie-reactie :mrgreen:

gast schreef:
Op 29-8-2017; 8:32 (Contentementdingesen)
:-D Die is inderdaad helemaal aan het doordraaien!

gast schreef:
Op 29-8-2017; 10:38 (Contentementdingesen)
Als die nu echt nog altijd niet werkt, en dat zal wel het geval zijn want ze zit de ganse dag door op haar forum, en profiteert van de sociale zekerheid dan is het gewoon een luie trien en even erg als al die profiteurs op wie hun kap zijn ganse dagen zit! Schandalig! Ik had haar hoger op. Het leven is gemakkelijk zo he, je laat je ex betalen, je ontvangt veel kindergeld en je geniet van de werkloosheid of mutualiteit terwijl anderen betalen. Maar toch elke dag afgeven op een ander :o :o :o Het is niet fijn de rekening van iemand anders te maken maar in haar geval, omdat ze het altijd heeft over profiteurs, wel eens goed om te zien dat de grootste schreeuwers eigenlijk nog de slechtste zijn!

En waar haal jij je 'waarheden' vandaan? Toch niet van iemand die in het verleden haar specialisatie in liegen en bedriegen al meermaals bewezen heeft :rofl: ?

gast schreef:
Gast schreef:
Op 29-8-2017; 12:57 (Contentementdingesen)
Misschien gaat ze klacht neerleggen
Op 29-8-2017; 13:10 (Contentementdingesen)
Degene wiens ip-nummer systematisch gecontroleerd werd, ook al schreef ze niks verkeerd?

Groot gelijk!

gast schreef:
Op 29-8-2017; 13:38 (Contentementdingesen)
Over wie of wat gaat het hier ? Ik kan niet mee.

GaSt schreef:
Op 29-8-2017; 15:08 (Contentementdingesen)
Ik denk dat er gesuggereerd werd dat Emmeke klacht zou indienen. Geen idee tegen wie.
Mss is zij wel zelf in overtreding met dat systematisch bekijken van ip-nummers?
En de copyright-overtreding van gisteren met haar bloemlezing van 'the best of Bla' niet vergeten!

GaSt schreef:
gast schreef:
Op 29-8-2017; 15:13 (Contentementdingesen)
Men houdt hier van overdrijven. Het gaat ten slotte toch maar om een forum. Er zijn grotere problemen in de wereld.
Op 29-8-2017; 15:27 (Contentementdingesen)
Ja, dat zie je aan het succes hier van het topic woIII ;)

gast schreef:
gast schreef:
GaSt schreef:
Op 29-8-2017; 15:08 (Contentementdingesen)
Ik denk dat er gesuggereerd werd dat Emmeke klacht zou indienen. Geen idee tegen wie.
Mss is zij wel zelf in overtreding met dat systematisch bekijken van ip-nummers?
En de copyright-overtreding van gisteren met haar bloemlezing van 'the best of Bla' niet vergeten!
Op 29-8-2017; 15:48 (Contentementdingesen)

En zonder fatsoenlijke bronvermelding dan nog :wall:
Op 29-8-2017; 15:57 (Contentementdingesen)
:rofl:

Gast schreef:
gast schreef:
Op 29-8-2017; 15:13 (Contentementdingesen)
Men houdt hier van overdrijven. Het gaat ten slotte toch maar om een forum. Er zijn grotere problemen in de wereld.
Op 29-8-2017; 16:05 (Contentementdingesen)

Je zou dat denken, idd, maar het zou niet haar eerste keer zijn dat ze naar de politie gaat omdat ze zich gepest of gestalked voelt op het forum.

Dat moet toch nog diep zitten, dat je het blijft herhalen omdat er niemand op inpikt zoals je wil :D .
gast schreef:
Op 29-8-2017; 16:12 (Contentementdingesen)

Dan zou ze voor eigen goed beter een andere bezigheid zoeken.

Gast schreef:
Op 29-8-2017; 16:23 (Contentementdingesen)
Je hebt zo van die mensen die bij de politie wonen. Klacht voor dit, klacht voor dat.
Miserie kan je ook zelf opzoeken...

Ik ben in heel mijn leven één keer klacht gaan indienen bij de politie, zij is het verschillende keren mogen gaan uitleggen bij politie en gerecht om verschillende redenen.
Gast schreef:
Gast schreef:
Op 29-8-2017; 16:27 (Contentementdingesen)
Straks zal ze haar topic nog moeten aanvullen :mrgreen:
Op 29-8-2017; 16:31 (Contentementdingesen)
Dit keer toch met een deftige link erbij mogen we hopen.

gast schreef:
Op 29-8-2017; 16:36 (Contentementdingesen)
Is het geen teken van zwakheid dat je als volwassen vrouw je problemen niet zelf kan oplossen ? De politie heeft tegenwoordig wel wat anders te doen dan zich met dgl. akkefietjes bezig te houden. Dat ze eens goed zegt wat op haar lever ligt en dan is ze het ook kwijt. De reacties zullen wel volgen maar is dat allemaal zo van levensbelang ?

gast schreef:
gast schreef:
Op 29-8-2017; 16:12 (Contentementdingesen)
Dan zou ze voor eigen goed beter een andere bezigheid zoeken.
Op 29-8-2017; 16:43 (Contentementdingesen)
Een andere bezigheid heeft ze niet, enkel het forum van 's morgens tot 's avonds laat.

Gast schreef:
Op 29-8-2017; 16:44 (Contentementdingesen)
Ze heeft het verschillende keren gezegd, ze heeft eigenlijk veel te veel gezegd om nu de onschuldige te spelen.
Maar dan in plaats van te negeren wat daarna geschreven wordt, reageert ze keer op keer op net zoals nu met haar BLA-topic.

Ik heb meer dan 2 maanden geen letter over dat forum of eender wie daar geschreven, dat is juist mijn punt, maar blijkbaar ben je te dom om dat te snappen ;) .
Gast schreef:
Op 29-8-2017; 16:45 (Contentementdingesen)
Meen je dat echt??? :o :o :o En hoe weet je dat of zit je maar wat te kletsen?

gast schreef:
Gast schreef:
Op 29-8-2017; 16:05 (Contentementdingesen)
Je zou dat denken, idd, maar het zou niet haar eerste keer zijn dat ze naar de politie gaat omdat ze zich gepest of gestalked voelt op het forum.
Op 29-8-2017; 17:54 (Contentementdingesen)
Je hebt het over die ene keer dat ze klacht indiende tegen jou? Dat was toch irl en niet op het forum?

gast schreef:
gast schreef:
gast schreef:
Op 29-8-2017; 16:36 (Contentementdingesen)
Is het geen teken van zwakheid dat je als volwassen vrouw je problemen niet zelf kan oplossen ? De politie heeft tegenwoordig wel wat anders te doen dan zich met dgl. akkefietjes bezig te houden. Dat ze eens goed zegt wat op haar lever ligt en dan is ze het ook kwijt. De reacties zullen wel volgen maar is dat allemaal zo van levensbelang ?
Op 29-8-2017; 17:36 (Contentementdingesen)
Zou het daarmee zijn dat de politie geen tijd had om de klachten over stalken en geweldplegingen hier in onze streek serieus te nemen, zodat 4 mensen vermoord werden (ex-lief, haar grootouders en een bevriend fotograaf)?
Mss was de politie te druk bezig met het uitpluizen van fora samen met Emmeke om deze mensen te helpen?
Op 29-8-2017; 18:09 (Contentementdingesen)
Woehahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :rofl:

gast schreef:
Op 29-8-2017; 18:17 (Contentementdingesen)

Carrera schreef:
Op 29-8-2017; 19:19 (Contentementdingesen)

Carrera schreef:
Gast schreef:
Op 29-8-2017; 5:03 (Stel dat de zoekmachine werkt...)
Als Emmeke nu eens gewoon dit hele forum kopieert, dan kunnen we haar (werkende) zoekmachine gebruiken om dingen van hier op te zoeken. Ze is alvast goed begonnen, merci daarvoor Emmeke. :idee:
Op 29-8-2017; 19:14 (Stel dat de zoekmachine werkt...) :mrgreen:

En heel de dag werden er welgeteld 8 berichten gezet die niet over HM gingen.
[quoter="Carrera"]
gast schreef:
Gast schreef:
Op 29-8-2017; 18:38 (Contentementdingesen)
Moeten jullie niet koken?
Op 29-8-2017; 18:43 (Contentementdingesen)

De petatjes zijn juist klaar.
Op 29-8-2017; 19:21 (Contentementdingesen)
[/quote]
Gast schreef:
gast schreef:
Op 29-8-2017; 21:32 (Contentementdingesen)
Let op, ook de :mrgreen: worden tegenwoordig gekopieerd :dance:
Op 29-8-2017; 21:42 (Contentementdingesen)
Allemaal?

ALLRIGHT :tettn: :tettn: :tettn: :tettn: :tettn: :tettn: :tettn: :tettn: :tettn: :tettn: :tettn: :tettn: :tettn:

Gast schreef:
Gast schreef:
Op 29-8-2017; 21:55 (Contentementdingesen)
Niet te geloven. Die is helemaal de weg kwijt. :o
Op 29-8-2017; 22:19 (Contentementdingesen)
Dat komt ook uit een liedje :-)

(liedje)

gast schreef:
Carrera schreef:
Op 29-8-2017; 22:24 (Contentementdingesen)
Het is inderdaad hilarisch. Dat ze tijd te veel heeft dat weet ik al lang. Maar dat ze zoveel tijd te veel heeft dat ze effectief het aantal posts hier telt.... Zo zot als een achterdeur. Ik denk eigenlijk ook dat ze beter es deftig werk zou zoeken, al was het maar als vorm van verstrooiing zodat ze wat afstand kan nemen van haar dag-in-dag-uit-forum-leventje dat haar duidelijk dol doet draaien.

Huphup, Emmeke, vlug overplaatsen naar HM, nog een extra post bij !
Op 29-8-2017; 22:28 (Contentementdingesen)

Jij weet niks over haar en je hebt te veel fantasie

Carrera schreef:
Op 29-8-2017; 22:33 (Contentementdingesen)
Jaja, ik was ginder de grootste relgast volgens haar en hier nog altijd (ook volgens haar, cfr haar amoureus berichtje van gisteren naar Blobster ; het zal druk geweest zijn op de HM-PB-snelweg in het Antwerpsche :mrgreen:). Dat moet vree steken dat ze hier niet kan bannen peis ik.

Carrera schreef:
Op 29-8-2017; 22:35 (Contentementdingesen)
Of dat ze geen IP's kan checken, want ik ben overtuigd dat ze het nog altijd doet. Niet alleen interesse in wie post maar ook in wie gewoon gaat lezen. Awel, Emmeke, ik kom bijna dagelijks nog es loeren. Maar dat weet je wel hé :mrgreen:

Dat je hier alles nauwgezet volgt, is wel duidelijk aan je berichten ginder, net zoals de andere relgasten. Met het volgen is niets mis, met je commentaren ginder laat je zien hoe rancuneus je bent en dat jij idd degene bent die constant stookt ;) . Die berichten tellen, valt best wel mee zenne, ik begrijp dat jij er langer over zou doen om tot 8 te tellen :rofl: .
Wat vandaag weeral bewezen is, is dat jullie niet over HM en de nicks hier kunnen zwijgen, de actie ligt bijna ALTIJD bij jullie, en de afgelopen 2 maanden was er amper reactie van hieruit. Daarom ook de topictitel: voor degenen die het willen zien, en jij en de andere relgasten willen het niet zien.
Ik ben begonnen met die actie-reactie bij te houden omdat ik het beu was dat beweerd werd dat het omgekeerd zou zijn. Daarom gewoon even alles bijgehouden en duidelijker dan dit kan het niet worden.

Profiel  

Berichttitel: Re: Actie-reactie part II
BerichtGeplaatst: 30 aug 2017 09:25 

BLA
Gast schreef:
gast schreef:
Op 30-8-2017; 8:32 (Contentementdingesen)
Als moeder van 3 zonen zou Em al lang moeten weten dat dreigen en straffen niets oplost. Ze laat zich veel te veel inspireren door de verkeerde personen wiens hobby het is tweedracht te zaaien.
Op 30-8-2017; 8:32 (Contentementdingesen)
Eerlijk gezegd? Als ik zie waar ze zich mee bezig houdt kan ik maar een iets zeggen: zo zot gelijk een achterdeur.
Ze beseft werkelijk zelf niet hoe belachelijk ze zich maakt met al dat kopiëren en tellen van de posts hier.
Nu, toch een paar zinnige posts op haar forum op die manier. 't Is eens iets anders dan HLN. Maar hoe typisch dat ze er direct een slotje op zet. Zo bang voor de minste weerstand. Zo kennen we haar weer, maar het wordt precies toch altijd erger.

Waar wordt er gedreigd en gestraft? Ik zet jullie een spiegel voor, toon aan dat de actie bijna uitsluitend van jullie komt en nog altijd willen jullie het niet zien.
En dan zeveren dat er hier niets gepost wordt, terwijl het bij jullie is dat het dood is, tenzij er over ons geroddeld wordt, maar wederom: vooral niet willen zien ;) .

gast schreef:
gast schreef:
Op 30-8-2017; 9:10 (Contentementdingesen)
Voelt er zich iemand geroepen om de reacties op HM naar hier over te brengen ?
Diegenen die verbannen werden kunnen ze dan ook lezen. :-D
Op 30-8-2017; 9:21 (Contentementdingesen)
Ik denk niet dat er ook maar één iemand interesse heeft in het goedeavond gekweel van Kreeftenkat en haar gek. patatjes en het seutenopvrijgedoe van ouwe wijven met veel te veel tijd. En HLN kunnen we zelf wel lezen als we daar zin hebben. Behalve al dat seuterig gedoe wordt daar niets gepost dat een beetje interessant is. Gewoonweg niets. Gewoon omdat er niemand meer zit die iets interessant te vertellen heeft of enig IQ bezit.

Door maar te blijven zeggen dat het bij ons is dat er niets interessants gepost wordt, wordt dat nog geen waarheid ;) . Al eens op het niveau of het aantal berichten gelet wanneer het niet over HM gaat bij jullie :mrgreen: ?

En nu maar beweren dat ik degene ben die gestoord doet, zo gemakkelijk om te splinter bij een ander te zien, maar die balk, da's duidelijk iets anders! Alles wat hier gebeurt in het oog houden en er ginder een eigen versie van gaan geven, lekker overdrijven en verzinnen, en het toffe is natuurlijk dat dat meteen geloofd wordt door degenen die hier niet meer komen lezen. Het enige wat ik deed, was copy/pasten, al dat stoken en verzinnen dat jullie doen, vraagt toch meer werk en een écht gestoorde geest ;) . 2 maanden actie langs jullie kant, één keer reactie langs mijn kant, en ik ben degene met een probleem zeker :rofl: ? Victim blaming is tof natuurlijk ;) .

Gast schreef:
Op 30-8-2017; 9:25 (Contentementdingesen)
Ocharme die 3 dutsen die meer opgewarmde kost en kantenklare pizza, lasagne, pita, spaghetti en frieten moeten eten omdat mama geen tijd heeft om deftig eten te koken gezien ze altijd op haar forum bezig is en nu ook hier de posts telt :(

Tiens, je eigen situatie weer aan het spiegelen :mrgreen: ? Iedereen weet dat je nonsens aan het verkopen bent, allez, ze zouden het kunnen weten door het eten-topic, maar ze geloven ginder toch alles als je het genoeg herhaalt hé :D !

Profiel  

Pagina 4 van 4 [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur