BLAgast schreef:
Op 3-7-2017; 13:24 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Door al die nep reacties de voorbije dagen en zijn gevolgen zijn er hier waarschijnlijk veel afgeschrikt. Daarbij speelt het feit dat velen liever mee gaan roddelen en oudewijven praat verkopen op HM waar Em de boel aan de gang houdt op de voet gevolgd door Lobstercat en Mien.
Hmm... Welk geroddel juist? En welke (nep)reacties? Er werd amper gepost
. Lobstermien schreef:
Op 3-7-2017; 13:29 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
We zouden dus eigenlijk iemand moeten kunnen inhuren om het hier een beetje levendig te houden

gast schreef:
Op 3-7-2017; 13:33 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Ze zullen hier wel vlug zelf komen, we moeten enkel nog wat op hun kap zitten.
gast schreef:
gast schreef:
Op 3-7-2017; 13:24 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Door al die nep reacties de voorbije dagen en zijn gevolgen zijn er hier waarschijnlijk veel afgeschrikt. Daarbij speelt het feit dat velen liever mee gaan roddelen en oudewijven praat verkopen op HM waar Em de boel aan de gang houdt op de voet gevolgd door Lobstercat en Mien.
Op 3-7-2017; 13:45 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Enkel de 'succes'topics doen het daar goed, en er posten enkel nog lobster, mien en Em en een gast of 2, en Salgado die zich daar als man goed voelt tussen de oudewijven

Het is daar onmogelijk dat er eens een dag niemand post, want daar zitten de beroepsposters

gast schreef:
Op 3-7-2017; 13:48 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Ik vind die die Tess wordt genoemd precies wel een toffe, Trol is dacht ik ook zo'n fan van die Tess

Gast schreef:
Op 3-7-2017; 13:49 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Memmer zal gelukkig zijn.
Tess schreef:
Op 3-7-2017; 13:51 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Het is hier eigenlijk veel leuker, maar ik ga daar graag wat keet schoppen bij die gepensioneerden :dance:
gast schreef:
Op 3-7-2017; 13:52 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Je vriendin Trol zou zich anders kunnen vervelen tussen haar drukke managersjob en sprankelend sociaal leven door

Gast schreef:
gast schreef:
gast schreef:
Op 3-7-2017; 13:45 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Enkel de 'succes'topics doen het daar goed, en er posten enkel nog lobster, mien en Em en een gast of 2, en Salgado die zich daar als man goed voelt tussen de oudewijven

Het is daar onmogelijk dat er eens een dag niemand post, want daar zitten de beroepsposters

Op 3-7-2017; 13:53 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Is Salgado een man?? En ik die dacht dat dat een gepensioneerde vrouw was!
Op 3-7-2017; 13:54 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Ik dacht dat laatste ook lang van Lobstercat

Gast schreef:
Op 3-7-2017; 13:56 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Lobstercat is wel een gepensioneerde vrouw he!
gast schreef:
Gast schreef:
Op 3-7-2017; 13:56 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Lobstercat is wel een gepensioneerde vrouw he!
Op 3-7-2017; 14:00 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
tijd te veel dus
Gast schreef:
Op 3-7-2017; 14:02 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Idd, net als mien en Em, geen hobby's, enkel ganse dagen uit verveling in hare living

gast schreef:
Op 3-7-2017; 14:04 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Da's maar een gedacht

Ondertussen werden er vandaag ook welgeteld 4 (jaja VIER) gewone berichten gezet daar.