Het is nu 08 dec 2022 19:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 71 van 71 [ 1062 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Grappig
BerichtGeplaatst: 06 jan 2022 20:20 
Onze toekomst in beeld.

Afbeelding

BerichtGeplaatst: 13 jan 2022 17:07 
Dan rij je in de zone 50 netjes 48 en begint daar op een bord een rood boos manneke te flikkeren dat aangeeft dat je 188 rijdt. :lol:

BerichtGeplaatst: 21 jan 2022 10:57 
Afbeelding

BerichtGeplaatst: 29 jan 2022 14:08 
Afbeelding

BerichtGeplaatst: 17 jun 2022 15:30 
Moet een zicht geweest zijn in Nederland. Een automobilist die onder invloed had een ongeval en vertikte het om mee te werken met de politie. Ze bonden hem dan maar vast aan een verkeersbord.

https://www.ad.nl/video/productie/autom ... val-310422

BerichtGeplaatst: 29 jun 2022 14:30 
Vandaag het risicorapport gelezen voor een groot festival. Wat ik vooral grappig vond was de vermelding dat er een groot risico was op dronken personen en dat men hiermee rekening moet houden. Volgens mij is dat een risico dat op iedere fuif, feest, cafébezoek, ..... mogelijk is en dat door iedereen gekend is.

BerichtGeplaatst: 21 jul 2022 12:30 

Citaat:
Buitenaardse bezoekers, Stranger Things in het echt of een andere mysterieuze oorzaak. Inwoners van Mildura in Australië hadden woensdagavond het raden naar de oorzaak van een bijzondere roze gloed aan de hemel boven het stadje. De verklaring bleek uiteindelijk minder spannend dan sommigen misschien hadden gehoopt: het roze licht was afkomstig van een cannabiskwekerij, waar iemand de gordijnen was vergeten dichtdoen.
Volledig artikel HLN
:rofl:
Hier in de buurt geven de serres ook een gloed af, die heeft wel minder exotische kleurtjes :D .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 jul 2022 08:18 
Emmeke schreef:
Citaat:
Buitenaardse bezoekers, Stranger Things in het echt of een andere mysterieuze oorzaak. Inwoners van Mildura in Australië hadden woensdagavond het raden naar de oorzaak van een bijzondere roze gloed aan de hemel boven het stadje. De verklaring bleek uiteindelijk minder spannend dan sommigen misschien hadden gehoopt: het roze licht was afkomstig van een cannabiskwekerij, waar iemand de gordijnen was vergeten dichtdoen.
Volledig artikel HLN
:rofl:
Hier in de buurt geven de serres ook een gloed af, die heeft wel minder exotische kleurtjes :D .

:lol:

BerichtGeplaatst: 25 jul 2022 08:22 
Zojuist komt hier een 4-jarige al roepend binnen. 'Ik heb pijn !!!' Als ik vraag wat er gebeurd is zegt die dat er een wesp geprikt heeft. Als ik vraag waar kijkt die doodserieus naar zijn benen en zegt 'Ik zal eens zoeken'. :lol: :lol: :lol:

BerichtGeplaatst: 25 jul 2022 09:58 

Lol! Dat doet mij denken aan onze zwarte labrador vroeger. Die had een bijensteek op zijn poot, mijn papa haalt de angel eruit, verzorgt het wat, hond content. En ff later komt die al piepend met poot omhoog naar mijn papa: er plakte een wit hoopje donsachtige zaadjes op zijn poot :rofl: !

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 jul 2022 10:23 
Emmeke schreef:
Lol! Dat doet mij denken aan onze zwarte labrador vroeger. Die had een bijensteek op zijn poot, mijn papa haalt de angel eruit, verzorgt het wat, hond content. En ff later komt die al piepend met poot omhoog naar mijn papa: er plakte een wit hoopje donsachtige zaadjes op zijn poot :rofl: !

:lol: Ik zeg altijd huisdieren en kinderen zijn voor een deel te vergelijken. Ze weten goed wat ze willen en als ze iets uitspoken kunnen ze zo onschuldig kijken. :lol: :lol:

BerichtGeplaatst: 03 nov 2022 13:43 
Probleemwolven mag je verjagen met een paintballgeweer. In het Nederlandse Gelderland waar de familie wolf graag komt kennismaken met de mensen proberen ze op deze manier probleemwolven uit de buurt van mensen te houden. Natuur en bos heeft in ons land ook zo'n geweer gekocht. Dus als je in de toekomst in het bos gaat wandelen en een geverfde wolf tegen komt dan weet je dat het een probleemgeval is. Handig toch.

Zoals ik reeds lange tijd geleden schreef gaat dit beestje nog problemen veroorzaken en helaas het is zo ver .......

https://www.gva.be/cnt/dmf20221102_97862932

Pagina 71 van 71 [ 1062 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71

Alle tijden zijn GMT + 1 uur