Het is nu 27 sep 2021 15:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 68 van 70 [ 1038 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Grappig
BerichtGeplaatst: 06 apr 2021 20:20 

Gast schreef:
Emmeke schreef:
Envelopkes met geld die aangeboden worden aan ambtenaren om iets gedaan te krijgen, dat gebeurde hier toch niet in België? Sorry zenne, kon het ff ni laten :mrgreen: .

En komen ze ermee weg? Neen he. De klacht tegen hen wordt daardoor zelfs nog zwaarder. Alleen in een Brusselse school blijft dat ongestraft. Daar kom je zelfs weg met wapenvertoon en diefstal.

Idd ja, dat zijn geen anonieme gewapende agenten hé, dat zijn mensen die geen represailles willen riskeren...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 apr 2021 20:23 
Emmeke schreef:
Gast schreef:
Emmeke schreef:
Envelopkes met geld die aangeboden worden aan ambtenaren om iets gedaan te krijgen, dat gebeurde hier toch niet in België? Sorry zenne, kon het ff ni laten :mrgreen: .

En komen ze ermee weg? Neen he. De klacht tegen hen wordt daardoor zelfs nog zwaarder. Alleen in een Brusselse school blijft dat ongestraft. Daar kom je zelfs weg met wapenvertoon en diefstal.

Idd ja, dat zijn geen anonieme gewapende agenten hé, dat zijn mensen die geen represailles willen riskeren...

Juist, ja.

BerichtGeplaatst: 06 mei 2021 12:58 

Citaat:
Grote hilariteit over houten aspergebeeld in Duitsland: “Ik zie er iets anders in”

Het twee meter hoge standbeeld van een asperge doet de wenkbrauwen fronsen in de Duitse stad Torgau. Veel mensen zien toch iets helemaal anders in de creatie dan de groente.
Volledig artikel HLN
Sorry zenne, maar wie hier een asperge in ziet, daar is toch iets mis mee zenne :rofl: !

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 mei 2021 20:39 

:)

Bijlagen:
182845459_10226254655140911_8221923017737257720_n [640x480].jpg
182845459_10226254655140911_8221923017737257720_n [640x480].jpg [ 41.5 KiB | 958 keer bekeken ]

BerichtGeplaatst: 17 mei 2021 15:14 

Citaat:
Is het nu ‘omelette’, ‘omeletje’ of gewoon wegomlegging? Opvallend verkeersbord wijst de weg in Jette

JetteSurréalisme à la belge of een vreemde vergissing? In de buurt van de Sint-Pieterskerk in de Brusselse gemeente Jette is een opvallende wegaanduiding opgedoken.
Volledig artikel HLN
Ik hoop echt dat het de bedoeling was, want anders is het toch wel héél erg gesteld met de kennis van het Nederlands en Frans daar :mrgreen: !

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 mei 2021 17:40 
Emmeke schreef:
Citaat:
Is het nu ‘omelette’, ‘omeletje’ of gewoon wegomlegging? Opvallend verkeersbord wijst de weg in Jette

JetteSurréalisme à la belge of een vreemde vergissing? In de buurt van de Sint-Pieterskerk in de Brusselse gemeente Jette is een opvallende wegaanduiding opgedoken.
Volledig artikel HLN
Ik hoop echt dat het de bedoeling was, want anders is het toch wel héél erg gesteld met de kennis van het Nederlands en Frans daar :mrgreen: !

Zelfs al spreek je perfect Frans, dan moet het lukken dat die wegenwerkers jou verstaan. Ik denk dat we nog meer van die fratsen gaan zien. :D

BerichtGeplaatst: 23 mei 2021 17:26 
<Organisatie Eurosongfestival onderzoekt incident met ‘snuivende’ Italiaanse winnaar>
Misschien wordt hij gediskwalificeerd :?
Dan nog 17 te gaan en we hebben gewonnen :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 23 mei 2021 17:45 
Gast schreef:
<Organisatie Eurosongfestival onderzoekt incident met ‘snuivende’ Italiaanse winnaar>

Je moet een oen zijn om zoiets te doen op het Eurosong en dan nog wanneer je weet dat je om de haverklap in beeld komt. Maar het is idd zo dat de beweging een beetje doet denken aan…… :D

Dat er gewonnen werd met zo een song doet me veronderstellen dat het mss is omdat er veel jonge mensen publieksstemmen hebben uitgebracht met gsm’s.

BerichtGeplaatst: 23 mei 2021 18:29 

Gast schreef:

:rofl:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 23 mei 2021 18:35 

Gast schreef:
Gast schreef:

Je moet een oen zijn om zoiets te doen op het Eurosong en dan nog wanneer je weet dat je om de haverklap in beeld komt. Maar het is idd zo dat de beweging een beetje doet denken aan…… :D

Dat er gewonnen werd met zo een song doet me veronderstellen dat het mss is omdat er veel jonge mensen publieksstemmen hebben uitgebracht met gsm’s.

Het was al ff geleden dat ik naar heel het songfestival gekeken had, maar er was ni echt iets anders op tv en zowel België als Litouwen deden mee... De meeste liedjes trokken op ni veel: een lichtshow en beats om koppijn van te krijgen :? . Frankrijk, Zwitserland, België,... die waren een verademing. Er zaten er nogal wat tussen die niet slecht waren, maar echt niet wat bij Eurosong past. Het is wel spijtig dat Litouwen niet mee kon doen met hun liedje van vorig jaar, dat vond ik beter dan dit jaar.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 23 mei 2021 19:15 
Emmeke schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:

Het was al ff geleden dat ik naar heel het songfestival gekeken had, maar er was ni echt iets anders op tv en zowel België als Litouwen deden mee... De meeste liedjes trokken op ni veel: een lichtshow en beats om koppijn van te krijgen :? . Frankrijk, Zwitserland, België,... die waren een verademing. Er zaten er nogal wat tussen die niet slecht waren, maar echt niet wat bij Eurosong past. Het is wel spijtig dat Litouwen niet mee kon doen met hun liedje van vorig jaar, dat vond ik beter dan dit jaar.

Was bij mij ook lang geleden, ‘t was eigenlijk niet gepland, maar er keek nog iemand die ik kende en dat was dan gezelliger, als je mens wat heen en weer kan chatten dan passeren de slechte nummers wat sneller.

BerichtGeplaatst: 24 mei 2021 22:12 
.

Bijlagen:
189718646_2971820836435368_6639628335869625865_n [640x480].jpg
189718646_2971820836435368_6639628335869625865_n [640x480].jpg [ 79.87 KiB | 792 keer bekeken ]

BerichtGeplaatst: 24 mei 2021 22:27 

Gast schreef:
Je moet een oen zijn om zoiets te doen op het Eurosong en dan nog wanneer je weet dat je om de haverklap in beeld komt.

https://www.hln.be/muziek/italiaanse-za ... ~aa37ceac/

De Italiaanse zanger Damiano David van songfestivalwinnaar Måneskin heeft negatief getest op gebruik van drugs. Dat meldt de EBU, die het Eurovisie Songfestival organiseerde. David reageerde daarop op zijn Instagram met een screenshot van de verklaring van de EBU, met slechts één woord in het bijschrijft: “Voilà”. Hiermee verwijst hij naar de Franse inzending van Barbara Pravi voor het Songfestival, die tweede werd.

Ik achtte dat pseudo-glamour-rockertje al niet in staat coke te snuiven :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 mei 2021 16:29 

Citaat:
Het personeel van een Duits logistiekbedrijf heeft verschillende pakken cocaïne met een straatwaarde van zo’n 1 miljoen euro per ongeluk bij het afval gegooid. Volgens de douanediensten had het personeel niet door dat de pakken, die verstopt zaten in een krat bananen, drugs bevatten.
Volledig artikel HLN
Ofwel hadden ze het ni door, en had die even goed met het afval mogen verdwijnen, ofwel was het natuurlijk hun manier om het uit het bedrijf gesmokkeld te krijgen zonder dat het opviel :mrgreen: .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 mei 2021 10:48 

Citaat:
“Ik heb het gehad met mensen die zeggen dat het Belgisch Staatsblad nutteloos is. Je vindt er alles: wetten, besluiten, recepten om te koken, noem maar op.” Die hilarische boodschap deelde juridisch adviseur Morgan Moller met de Twittergemeenschap. Hij voegde er een recept voor asperges uit - jawel! - het Staatsblad aan toe.

“Eerlijk: in mijn juridische carrière deze hilariteit nog niet vaak tegengekomen”, schreef de advocaat bij een screenshot van de bewuste passage. Die had hij “per toeval via een collega” aangetroffen in de Franstalige versie van het Staatsblad van 1 juli 2014, onder de rubriek die in het Nederlands heet: ‘Aanvraag tot prijsvaststelling, aanvraag tot prijsverhoging en prijskennisgevingsprocedure voor niet–terugbetaalbare geneesmiddelen’.

De tekst van paragraaf 9 wordt er onderbroken door... een recept voor asperge in zes stappen (étapes) - waarvan de laatste luidt: “Smakelijk!” Waar in de tekst ‘par lettre recommandée’ (per aangetekende brief) had moeten staan, krijgt de lezer dus ongevraagd een beetje kookles. Boeiender dan de originele tekst of niet, dat laten we graag in het midden.
Volledig artikel HLN
Allez, dat hou je toch niet voor mogelijk :rofl: ?

Profiel  

Pagina 68 van 70 [ 1038 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]