Het is nu 06 aug 2021 05:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 31 van 31 [ 458 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Klopjacht ontspoorde militair
BerichtGeplaatst: 22 jun 2021 22:01 
Gast schreef:
Allee vooruit. Geef me maar weer een ban van een maand. We zijn het gewoon, ik voel het alweer aankomen.
En vooral in het geniep, zoals de vorige keren, zonder het op je forum te durven vermelden omdat je beseft hoe absurd en onrechtvaardig je bent.
Veel succes aan de andere gast die hier nog redelijk is. Ik zal je weer een tijdje niet meer kunnen steunen.
:salut:

Bijlagen:
download [640x480].jpg
download [640x480].jpg [ 21.88 KiB | 375 keer bekeken ]

BerichtGeplaatst: 22 jun 2021 22:02 

Heb je nog altijd niet door wanneer je een ban krijgt? Wanneer je weer met je onzin begint dat je hier een ban krijgt omwille van je mening. En neen, dat is niet in het geniep. Waarom zou ik het trouwens moeten melden op het forum, omdat jij dat eist? Hou je aan het forumreglement, en dan krijg je geen ban. Zit geen onzin te verkopen over dat je hier een ban krijgt omwille van je mening, zit niet persoonlijk aan te vallen, dat helpt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 jun 2021 22:22 

Ff voor de duidelijkheid: gast heeft geen ban gekregen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 jun 2021 20:48 
En het zal morgen niet anders zijn. Velen dragen hem een warm hart toe, zelfs de rode baretten.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210625_96546694

BerichtGeplaatst: 26 jun 2021 08:10 
Gast schreef:
En het zal morgen niet anders zijn. Velen dragen hem een warm hart toe, zelfs de rode baretten.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210625_96546694

Er zullen wss veel sympathisanten, vrienden, famillie, ex collega's en nog een deel bidprentjes jagers geweest zijn. Het blijft een mens die door sommigen geliefd was en ik kan begrijpen dat die afscheid willen nemen ondanks de gebeurtenissen van de afgelopen maand. Ik bewonder de partner van JC dat ze zo sereen blijft in heel het gebeuren. Die tante en nicht met hun bevel van de rechtbank om de lijkkist te openen lijken mij meer aandachtzoekers. Ik vraag me af wat die hoopten te zien aan een lichaam in verre staat van ontbinding. Denk dat het is tegengevallen dat ze niet gezien hebben wat ze hoopten.

BerichtGeplaatst: 01 jul 2021 13:42 

Citaat:
Familie Jürgen Conings staakt gerechtelijke stappen: “We lassen een periode van rust in”

De nicht en tante van Jürgen Conings staken de gerechtelijke stappen die ze namen, bedoeld om in hun ogen de waarheid te achterhalen. Dat stuurde hun advocaat Carine Knapen de wereld in. De familie denkt dat Conings vermoord werd, maar het gerechtelijk onderzoek wees echter duidelijk in de richting van zelfmoord.
Volledig artikel HLN
Gelukkig! Waar halen ze het ook om als verdere familie, die eigenlijk niet eens zo'n goed contact hadden, tegen de wensen van de partner (en dichtere familie) in te gaan? Als het over een jonger kind zou gaan, zou het nog iets anders zijn, want dan ben je meestal toch iets meer betrokken bij elkaars leven, maar toch niet meer eens die persoon zijn eigen gezin heeft!
Langs de andere kant: ze hadden hen misschien beter gewoon zijn lijk laten zien, konden ze nog de rest van hun leven nachtmerries hebben...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 jul 2021 13:59 
Emmeke schreef:
Citaat:
Familie Jürgen Conings staakt gerechtelijke stappen: “We lassen een periode van rust in”

De nicht en tante van Jürgen Conings staken de gerechtelijke stappen die ze namen, bedoeld om in hun ogen de waarheid te achterhalen. Dat stuurde hun advocaat Carine Knapen de wereld in. De familie denkt dat Conings vermoord werd, maar het gerechtelijk onderzoek wees echter duidelijk in de richting van zelfmoord.
Volledig artikel HLN
Gelukkig! Waar halen ze het ook om als verdere familie, die eigenlijk niet eens zo'n goed contact hadden, tegen de wensen van de partner (en dichtere familie) in te gaan? Als het over een jonger kind zou gaan, zou het nog iets anders zijn, want dan ben je meestal toch iets meer betrokken bij elkaars leven, maar toch niet meer eens die persoon zijn eigen gezin heeft!
Langs de andere kant: ze hadden hen misschien beter gewoon zijn lijk laten zien, konden ze nog de rest van hun leven nachtmerries hebben...

Die Jürgen was zelf ook een corona-ontkenner en complotdenker. Runs in the family zeker?
Chance dat zijn vriendin blijkbaar nog gezond verstand heeft. Het is ook door haar dacht ik dat die familie (een nicht en een tante die jaren amper contact met hem hadden) het lijk niet mocht zien. De vriendin had geen toestemming gegeven en dat werd gerespecteerd.

BerichtGeplaatst: 01 jul 2021 14:06 

Idd. Als zij (of zijn ouders, broers/zussen) nu een second opinion gevraagd had, of bewijs dat het effectief Jürgen was, zou ik het nog kunnen verstaan. Dat zou dan waarschijnlijk ook eerder met verwerking te maken hebben, dan met complottheorieën.

Profiel  

Pagina 31 van 31 [ 458 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]