Het is nu 05 jun 2023 11:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1 van 1 [ 1 bericht ] 

Auteur Bericht
 Berichttitel: Hulp bij onderzoeksproject met ouders
BerichtGeplaatst: 18 maart 2022 23:55 

Ik kreeg volgende vraag via mail:
Citaat:
Geachte heer/mevrouw:

Mijn naam is Tanja Vuckovic Juros. Ik ben een sociologe geaffilieerd aan de Universiteit van Zagreb en de Katholieke Universiteit Leuven.

Ik neem contact met u op omdat ik hoop dat u mij kan helpen met mijn onderzoeksproject (meer informatie: http://www.kuleuven.university/studyinfo).

Ik zou graag ouders van schoolgaande kinderen in Vlaamse scholen vinden en met hen praten over verschillende maatschappelijke thema's (bv. relaties, diversiteit...) waar kinderen op school over discussiëren.

Mag ik u vriendelijk vragen om de uitnodiging voor onderzoeksdeelnemers (bijgevoegd bij deze e-mail als PDF en Word-bestand) te verspreiden onder de ouders in HappyMama.be forum of aan alle ouders die geïnteresseerd zouden kunnen zijn om deel te nemen?

De ouders zouden deelnemen aan twee focusgroepen op Zoom, en ik zou ook een kleine beloning geven voor hun deelname.

Ik wil graag verschillende groepen ouders bereiken. Als u suggesties heeft over wie ik nog meer moet contacteren om deze uitnodiging te verspreiden, zou ik u zeer dankbaar zijn.

Laat het me alsjeblieft weten als je vragen of zorgen hebt.

Ik communiceer gemakkelijker in het Engels dan in het Nederlands, maar ik ben aan het leren. Ook heb ik onderzoeksassistenten die in het Nederlands met de ouders zullen praten, en al hun vragen zullen beantwoorden.

Ik dank u bij voorbaat voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,
Tanja Vuckovic Juros

Link naar het onderzoek: studyinfo.ffzg.unizg.hr
Degenen die het word-document of de pdf graag doorgestuurd krijgen: stuur een mailtje naar mij en ik stuur het door!

Kleine kanttekening... Op de site van KULeuven vind ik haar naam wel terug, het emailadres klopt, maar nergens is iets terug te vinden over dat onderzoeksproject.

Profiel  

Pagina 1 van 1 [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]